Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 16-vuotias tyttö lukee tätä palstaa!

Vierailija
03.08.2010 |

miksi? Eihän täällä pitäis olla mitään sitä kiinnostavaa?? Voisinpas estää tämän palstan lapsilukolla.. Ei ole normaalia, että teini lukee äideille suunnattua palstaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeammin K22 etteivät vaan ala uteliaisuuksiissaan täällä roikkumaan. On täällä sen verran sopimatonta luettavaa nuorille.

Lähinnä se mammojen katkeruus ja elämään pettyminen on se, mitä en halua nuorteni lukevan.

Vierailija
2/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on just sellaista henkistä käteenvetoa, jota teinien voi kuvitella harrastavan. Kuvitellaan, että tiedetään maailmasta kaikki ja vittuillaan "ikäloppujen" kustannuksella. Vaikka ei oikeasti tiedetä vielä mistään mitään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16-vuotias tyttö lukee tätä palstaa!

Vierailija
4/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut aikoinaan itsekin tuollainen kaiken tietävä, nenäkäs tytteli. Että en minä pahalla. ;)

Vierailija
5/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorten palstat tämän kiltimpiä ole, aiheet vaan vaihtelee. Jopa pienet lapsukaiset osaavat olla toisilleen julmia. Tietysti on ankeaa todeta, että sama jatkuu vielä "kypsällä iällä", eikä osata käyttäytyä aikuisiksi vaikka ikä alkaa jo 3:lla tai 4:lla.

Sitä paitsi, nuoriakin äitejä on. Itsekin tulin jo 20v äidiksi ja kyllä täällä tuli roikuttua jo odotusaikanakin, palsta vaan oli ihan toisenlainen silloin. Siitä kun on jo 10 vuotta!

tai oikeammin K22 etteivät vaan ala uteliaisuuksiissaan täällä roikkumaan. On täällä sen verran sopimatonta luettavaa nuorille. Lähinnä se mammojen katkeruus ja elämään pettyminen on se, mitä en halua nuorteni lukevan.

Vierailija
6/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorten palstat tämän kiltimpiä ole, aiheet vaan vaihtelee. Jopa pienet lapsukaiset osaavat olla toisilleen julmia. Tietysti on ankeaa todeta, että sama jatkuu vielä "kypsällä iällä", eikä osata käyttäytyä aikuisiksi vaikka ikä alkaa jo 3:lla tai 4:lla.

Sitä paitsi, nuoriakin äitejä on. Itsekin tulin jo 20v äidiksi ja kyllä täällä tuli roikuttua jo odotusaikanakin, palsta vaan oli ihan toisenlainen silloin. Siitä kun on jo 10 vuotta!

tai oikeammin K22 etteivät vaan ala uteliaisuuksiissaan täällä roikkumaan. On täällä sen verran sopimatonta luettavaa nuorille. Lähinnä se mammojen katkeruus ja elämään pettyminen on se, mitä en halua nuorteni lukevan.

ja nuorten palstoilla tuskin kadutaan lasten saantia ja valitetaan jatkuvasti paskaa elämää, lapsia, miestä, anoppia jne.

En halua nuorteni saavaan ihan väärää kuvaa elämästä.

Vierailija
7/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus laittelee avauksia ja kommentteja.

Äidiltään on oppinut täällä käynnin enpä voi syyttää kuin itseäni.

Vierailija
8/10 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miniän ANOPPI käy täällä.

Vierailija
9/10 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt täällä uteliaisuudesta lukemassa juttuja 17 vuotiaana. Nyt 19 vuotiaana voin hyvällä omallatunnolla lukea näitä, kun odottelen ensimmäistä lastani.

Vierailija
10/10 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä niin kamala paikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi