Onko kotonanne designhuonekaluja? Mitä?
Meillä Artekin (siis Aallon) ruokapöytä, tuolit ja jalkalamppu ja Poulsenin pöytälamppu. Haluaisin myös Poulsenin kattovalaisimen.
Kaikki ne mitä on, on saatu perintönä tai lahjaksi käytettyinä.
Kommentit (11)
, käytettynä ostettu. Tyylikäs on!
Eipä ole ei. Olen koko lapsuuteni asunut 2 Artenkin pöydän, 12 erilaisen Artekin tuolin, 2 ritiläpenkin sohvan, tarjoiluvaunujen ja valaisimien keskellä. Lisäksi olen ostanut Blockin isälleni lahjaksi ja lisäksi vanhemmillani on paljon Muuramea.
Ainut mitä meiltä löytyy on Koivurengas-sänky, mutta muuten olen vähän jopa kapinallisesti vastustanut designiä ja ostanut paljon antiikkisia ja muitakin umpipuisia huonekaluja.
en vaan muista kenen suunnittelemia :) Mutta kotimaisia kuitenkin. Billnäs ei taida olla designia? Mies tietää näistä jutuista enemmän :)
Tykkään myös puisista huonekaluista. Hiiteen lastulevy!
Artekistaan kulttuurikoti tunnetaan!
artekin ruokapöytä ja tuoleja ja jakkaroita,
artekin sohva nro 556,
ornon valaisimia,
marimekon(nooo,design ja design..miten sen nyt ottaa..) unikko-kirjoituspöytä.
muut huonekalut ovat ihan vaan muuramea kaikki.
Korvelan mattoja, Muuramea ... Kaikki huonekalut laadukkaita, eipähän tarvitse uusia olla vähän väliä ostamassa
Eero Aarnion tuoleja, Artekin pöytä ja tuolit, Natuzzin pari sohvaa jne.
Artekistaan kulttuurikoti tunnetaan!
;D
Terv. 2
ja teakiset seiska-tuolit sekä Ingo Maurerin pari valaisinta. Pidän muutenkin tanskalaisista huonekaluista. Nyt himoitsen Kristiina Lassuksen mattoa ja Rietveldin punaista nojatuolia jota ei kai saa mistään:o
Artekin syöttötuoli ja neljä tuolia, numeroita en muista.. Ja jonkun en-muista-kenen Ornolle suunnittelema kattovalaisin ja teakinen tanskalainen sohvapöytä myöskin en-muista-kenen. Käytettyiä ostettuja kaikki, olen köyhä opiskelijaäiti :D
Himoan String-hyllyä ja Block-valaisinta..