Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polkupyörän ostaminen on yllättävän vaikeaa. Vinkkejä?!

Vierailija
01.08.2010 |

Olen siis innostunut pyöräilystä. Pyöräilen sellaisia 15-40 km matkoja, pääasiassa asfaltilla, mutta hieman joskus myös soratiellä. Nyt minulla on Helkaman 7-vaihteinen citypyörä. Koska tulee vähän tuota soratieajoakin tietyillä reiteillä, kaipaisin leveämpiä renkaita. Ajoasennon haluaisin myös olevan kumarempi. Ehkä trekking- tai hybridipyörä? No toinen juttu on sitten se hintaluokka. Katselin hobbyhallista pyörää, joka olisi postikuluineen n. 350€. Mutta saako oikeesti hyvää pyörää tuohon hintaan?

Linkki ko. pyörään

http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeessä ei ois mun pussille sopivia.

Vierailija
2/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hobbyhall ei ole niitä edullisimpia kauppoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin kuitenkin, että tuolla hinnalla ei hyvää hybridiä saa. Mene liikkeeseen koeajamaan pyöriä. Jos pyöräilet talvella, niin mieti ominaisuudet sen mukaan. Nuo matkat on kuitenkin sen verran pitkiä jos usein ajat, että kannattaa investoida kunnolliseen pyörään, ettei oo heti osat kuluneet!

Vierailija
4/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vielä, että halvat pyörät on yleensä raskaampia ajaa kuin kalliimmat. Itse katsoisin hybridiä hintaluokasta 500e ylöspäin.

Vierailija
5/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä työmatkapyöräilyyn ja sen sellaiseen, 7 vaihdetta, ja leveämmät renkaat . HIntaluokka on toi 350. TÄmä on hyvä pyörä tähän tarkoitukseen, mutta mikään maastopyörähän se ei ole, ei jousitettu tms, eikä kilapyörä tai sen tyyppiseen harrastukseen sopiva. Noihin tarkoituksiin hyvät pyörät on kyllä yli tonnin...

Vierailija
6/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkaman pyörään olen muuten tyytyväinen, mutta se ei vastaa nyt tähän mun uuteen harrastustarpeeseen ihan. Hyvälaatuinen todellakin. Siksikin arveluttaisi ostaa jotain halpista, joka ei sitten olisi ehkä luotettava. Talvella tuskin pyöräilen, koska silloin hiihdän. Ja harrastan myös spinningiä, joten ehkä saan sillä tyydytettyä polkemistarpeeni =). Kiitos tähän astisista vastauksista!

Onkos muuten teillä kokemuksia polkimista, joihin saa kiinnitettyä kengät? Mulla on spinningkengät niin tekis mieli vaihtaa sit polkimet niihin sopiviksi.

Vierailija
7/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ihan oikeaan pyörään. Hinnat alkaen 800e, nyt saattaa löytyä halvemmallakin. Laadukas pyörä tulee pidemmän päälle edullisemmaksi pitää. Osat kestää, pystyy huoltamaan. Lisäksi miljoona kertaa turvallisempi ja parempi ajaa.

t. pyöräilijä.

Vierailija
8/8 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

satsaa laatuun, hyvän pyörän saat jo 500€.

Itse ostin Reflex evon suomen polkupyörätukusta ja olen ollut erittäin tyytyväinen.