Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Hääpuvun tuunaus

Vierailija
01.08.2010 |

Ostin tutulta hääpuvun ja pitäis pikaisesti tuunata. Siinä on tosi avonainen selkä. Voiko laittaa sellasta ihonväristä kangasta jolla näyttäis edes vähän ruskettuneelta? Kädet ja jalat on piilossa, ne ei ole ongelma, vaan tuo selkäosa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä selässäsni itseruskettavaa tai käy solariumissa, ei kauniin selän näyttämisessä mitään pahaa ole.

Vierailija
2/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ihon väristä kangasta koska raja jossa kangas muuttuu ihoksi(niskassa/selässä) voi näyttää hassulta. Jonkinlainen pitsi voisi olla yksi vaihtoehto. Onko mahdollista saada samanlaista kangasta (väri ja materiaali) kuin muulla puvussa? Sillä voisi pienentää avonaista selkää. Onko sinulla huntu? Peittääkö huntu avonaisen selän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko jotain "viittaa" käyttää? Loppusyksyn, talven häissä olen nähnyt viittatyylisiä laahuksia ja ovat minusta olleet kauniita..

Vierailija
4/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko etuosa paljastava? jos ei ole niin mihin ihmeen säkkiin olet pukeutumassa?

Vierailija
5/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät on jo parin viikon päästä. Puvussa on korkea kaulus ja selässä v:n muotoinen aukko melko alas asti. Itseruskettava ei oikein tehoa minulla tarpeeksi ja solariumissa palan, en rusketu. Siksi ajattelin että peitän kankaalla sen hiton reiän niin ei tarvi murehtia. Tietääkö kukaan mistä sitä sukkahousukangasta saa?

Ap

Vierailija
6/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty, sitä ei ole tarkoitettu ommeltavaksi, vaan silmukat karkaa heti ja langat vetää. Eihän sitä sukiksikaan ommella vaan kudotaan suoraan.

Jos haluat kiinnittää sinne jonkun kankaan, niin osta tosiaan joku puvun värinen pitsi, jonka laitat sinne - se peittää tarpeeksi, vaikkei kaikkea. Mutta tarkista ennen kiinnitystä, ettei se aukko selässä ole edellytys sille, että pukuun pääsee sisään.

Itse varmaan tekisin niin, että en ollenkaan kiinnittäisi mitään kangasta siihen itse "reikään", vaan tekisin pitsistä (esim quipurista) isohkon hartiahuivin, jonka kiinnittäisin vain olkapäiltä ja antaisin sen valua vapasti selän yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi