Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sclicchewstkin (öö tai jotain sinnepäin) koti

Vierailija
01.08.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että tavanomaiseen kerrostaloon on saatu oma maailmansa. Tykkään, että ihmisillä on oman näköisensä kodit.

Vierailija
2/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluu samanlaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on paljon huumoria mukana, itseäni ainakin nauratti spontaanisti se olohuoneen rinnakas pöytä ja wc-pöntön kansi. Ne kuvastavat hyvin kyseisen kodin hengettären persoonaa.

Tosin Hantan kodista ei kyllä voisi edes oletaakaan, että se "noudattaisi" sitä perinteisintä linjaa. Jos tekisi, niin s e kyllä yllättäisi! =D

Vierailija
4/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä

Vierailija
5/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä koirien paskaa ja kusta, paskatti koiraan myös kerrostalon pihassa.

Tosi kiva sisustusselementti:/

Vierailija
6/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että koti ja sen sisutus kuvaa aika suoraan asujansa sisäistä maailmaa. Tässä tapauksessa en löydä tuosta kodista juuri mitään, mikä loksahtaisi yhteen minun sisäisen maailmani kanssa.

Vierailija
7/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy tavisjampalle kyllä. AINA ihmisten kodeista yllättyy. Olin kuvitellut että Schlwllldsfzki elää köyhyysrajalla tai jotain, ei näytä siltä tuon perusteella.

Vierailija
8/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista oliko hänellä oma toimisto mutta julkisuutta hän ainakin niitti (silloisella) juppialalla. Ei Hantta aina ole ollut tatuoija:)

Vierailija
9/9 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesät teki tosi kodikasta tunnelmaa, et kaks seinää oli "päällystetty" hyllyilla ja laatikoilla. OVin kuviteela paljon huonompiakia tapoja organisoida tilpehöörin ja kirjojen säilytys!

Lasipöytä ja vessanpöntön kansi ihan hauskoja, mut alkais mun mielesät tuntua vanhoilta vitseiltä aika äkkiä. Mut ehkä niillä on tunnearvoa:-)

Keittiös tuli mieleen baari, mikä tietysti voi olla ihan tarkotuksellista, jos baareissa viihtyy. Olin vaan vähän pettynyt kun ootin jotain persoonallisempaa ja kodikkaampaa siinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi