Raskaana vai ei, kokemuksia?
Heippa! Tämä nyt ei ihan sovi tänne palstalle, mutta en viitsinyt laittaa vauvakuume osioon koska siellä ei ole niin paljon kokemuksia alkuraskaudesta. Meillä täälä siis odotellaan todella jännittyneenä josko tällä kertaa olisi tärpännyt. Minulla siis tällä hetkellä kp38/28 menossa. Normaalisti menkat aina säännölliset, joskus yhden päivän heittelee. Testejä olen jo kaksi tehnyt, negoja, ei edes haamuviivoja. Torstaina, siis kp36, tuli pieni tippa verta, ajattelin että nytkö ne sitten alkaa. Mutta siihen jäi, ei pisaraakaan ole tullut sen jälkeen. Ihme oireita, nipistelee alaselkää ja eilen aivan yhtäkkiä alko tuntua kuumeiselta, mittasin ja 37.5. Mutta sekin jäi siihen, jonkun aikaa oli huono olo ja siiten se katosi. Olisiko siis mahdollista että olisin raskaana vaikka testit näyttävät negatiivista? Onko jollain samanlaisia kokemuksia että testit näyttänyt negaa mutta silti raskaana? :)
Kommentit (2)
Minulla edelliset kuukautiset alkoi 31.5 ja kierto on yleensä ollut 28 päivää,tein normaalin kierron mukaan testin monta kertaa parin päivän välein, mutta vasta kun kierto olisi ollut 40 päivää raskaustesti näytti plussaa. Juuri sen viikon olin aivan varma että kuukautiset alkaa, oli juuri sellainen olo ja siitä kun sain varman plussan niin alkoi pahoinvointi ja edelleen on "kuukautisolo". Ja nyt olen kohta jo 9 viikolla :)
itsellä oli alkuvuodesta keskenmeno, jonka jälkeen kierto muuttui normaalista 28pvästä 40pvään. Viimeiset menkat oli toukokuun alusta ja yritystä oli sen jälkeen paljon. Kesäkuun puolivälissä olisi menkat alkanu kierron mukaan, ei alkanu. Vasta kesäkuun vikana pvänä testi näytti plussaa, joten nyytti on alkunsa saanut silloin kuin olisi menkat kierron mukaan alkaneet. Tosiaan tuo jännitys vaikuttaa paljon siihen, tuleeko esim. ovulaatio ajallaan. Itse huomasin että yhtään jos edes yrittää, niin stressaan siitä niin paljon että jopa ovis siirtyy sen takia.
Entäs jos se ovis on ollut vasta nyt, jonka takia on ollut lämpöä ja nipistelyä, joillakin kun on myös oviskipuja. Netistä luin että ovulaatiotesteillä voisi myös raskautta testata, mutta niiden luotettavuutta ei ole tositettu 100%. Minulla ei raskaustestit ensin näyttäny mitään, 2 ovistestiin sain 2 viivaa, jotka olivat hiukan kontrolliviivaa haaleampia. Vasta seuraavalla viikolla raskaustesti näytti plussaa.
ninppa