Rehellisesti, jos paras ystäväsi ilmoittaisi 2 viikkoa ennen häitä
että tuleekin vaan päiväseltään käymään häissäsi, loukkaantuisitko? Itse nimittäin olen hieman loukkaantunut kun oli yöpaikat varattuna juhlapaikalta ja puhetta ollut, että sitten juhlitaan pitkään jne. Lastenvahti on, ovat ns. bilehileitä ettei mitään estettä ole. Mies vaan haluaa yöksi kotiin...
Kommentit (15)
Eikä siksi halua juhlia yömyöhään, kun ei voi ottaa mitään ja kun ei ota, niin kaikki alkaa kysellä...
Oma sänky paras sänky.
Ja tulevathan he häihinne, sehän on tärkeintä!
Älä nyt tuosta nokkiisi ota. Tosiaan voi olla esim. raskaana ja siksi ei halua juhlia pitkään. Tai seuraavana päivänä on jotain tärkeää. Tai haluavat vaan nauttia rauhassa myös toisistaan kun ovat (kerrankin?) saaneet lapsenvahdin. Tai lastenvahti ei voi olla seuraavana päivänä kovin pitkään ja eivät halua ajella kankkusessa kotiin.
Ettei tule häihini ollenkaan, sillä päättikin aikaistaa ulkomaan matkaansa. silloin tajusin, ettei me oikeasti olla kovin tärkeitä toisillemme. slämäni tärkein päivä sujui loistavasti ilmankin, vaikka häidenalusviikolla vielä asiaa itkinkin.
älä murehdi, ne jää kuitenkin sinne ilta myöhään. :)
100 % varmuudella ei ole raskaana eikä ole lapsenvahtiongelmaa vaan kuten sanoin, bilettävät todella paljon ja lapsi melkein joka viikonloppu hoidossa joten siksi ihmettelenkin että miksi nyt näin. Kyllä meillä on tarkoitus yömyöhään asti juhlia itselläkin.
ja miettisin onko häähössötykseni mennyt aivan yli ja toinen ahdistunut koko aiheesta (varsinkin, jos on kaasona).
Ei ole kaaso ja puhun häistäni HYVIN vähän. Enkä hössötä. Ei meinannut muuten tulla polttareihinkaan...
joku häihinne "elämäsi tärkeimpään päivään" vaan mittaa se kun jotain ikävää tapahtuu, onko rinnallasi vaiko ei.
Ettei tule häihini ollenkaan, sillä päättikin aikaistaa ulkomaan matkaansa. silloin tajusin, ettei me oikeasti olla kovin tärkeitä toisillemme. slämäni tärkein päivä sujui loistavasti ilmankin, vaikka häidenalusviikolla vielä asiaa itkinkin.
älä murehdi, ne jää kuitenkin sinne ilta myöhään. :)
koska sillä ja miehellään olikin vielä toiset häät mihin piti illaksi ehtiä!
No en paljon miettinyt silloin, ihan sama, mutta ei se näin jälkikäteen ajateltuna tainnut ihan sama ollakaan. Paha mieli jutusta jäi, ja meidän ystävyys vähän niinkuin "enemmän kuin puolittui" siihen..
vaikka ymmärrän kyllä ap:ta. Pitkäaikainen ystäväni ei tullut häihini, mielestäni mitättömän syyn takia. Kysyi kyllä multa että mitä mieltä mä olen jos hän lähteekin sinne tapaamiseen Viroon eikä tulekaan häihimme. Näin että hänen teki mieli mennäs sinne tapaamiseen, joten sanoin että mene. Täytyy vaan nähdä asia niin että hän valitsi muut kaverit meidän sijastamme ja jos näin on se ihminen ei meistä kovasti välittänyt eikä meidänkään siksi tarvitse sitä surra. Olemme kuitenkin mieluummin niiden kanssa jotka haluavat olla meidän kanssamme. Ja juhlat olivat hauskat ja onnistuneet.
älä vaadi toiselta sellaista mihin se ei pysty. Nyt voit keskittyä miehesi viihdyttämiseen.
enkä kyllä todellakaan loukkaantunut asiasta.
Miksi muuten naiset menee kimpassa vessaan?