Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäkö joku menkoista tällaisen asian?

Vierailija
30.07.2010 |

Jos esiintyy monena päivänää tiputtelevaa vuotoa, nin mistä päivästä kuukautisten alkaminen lasketaan? Itselläni tiputteli varmaan 3 päivää ennen kuin vuotoa tuli runsaammin, laskenko kierron alkaneeksi tiputtelusta vai tuosta selkeästä vuodosta?

Mulla ei aiemmin ole ollut tällaista, mutta jouduin pari viikkoa sitten ottamaan jälkiehkäisytabletin, liekö se sitten vaikuttanut asiaan.

Kiva jos joku viitsii vastata!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko kierron pituutta jostakin erityisestä syystä, esim. "varmojen päivien" takia? Muussa tapauksessa ei liene mitään merkitystä sillä, mistä kierto alkaa. Varmaan tuo jälkiehkäisy laittanut hormonitoiminnan ohimenevästi sekaisin.

Vierailija
2/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia. Hormonikierukan jälkeen on tullut menkat näin pari päivää tiputtelua, viikko väliä, pari päivää tiputtelua, pari päivää väliä, 1 kunnon vuotopäivä, pari päivää väliä ja pari päivää tiputtelua, sitten muutama viikko taukoa ja alusta. Olen jo 3-4 krt kirjoittanut yli kuukauden vuotamiset ylös löytääkseni niistä ekan vuotopäivän, en ole silti vieläkään varma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tulossa ensi kuussa matka, enkä haluaisi, että olisi menkkoja sen aikana. Pillereitä en syö, joten niillä en voi kuukautisia siirtää. Mutta yleensä kiertoni on melko täsmällisesti 27-28 päivää. Kai se sitten lopullisesti selviää vasta ensi kuussa...

t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi