Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta "rakas",

Vierailija
30.07.2010 |

termi jota tietyntyyppisissä lehdissä ja medioissa nykyään niin innokkaasti viljellään? "X:llä uusi rakas", salarakas jne. Miksei uusi "rakas" ole uusi ihastus, miesystävä, naisystävä, seurstelukumppani tai mitä vaan? Mieheni on minulle rakas, lapseni ovat minulle rakkaita, koirani on minulle rakas, kuten moni muukin asia ja ihminen, mutta ei kai nyt joku uusi tuttavuus, vaikka kuinka rakastunut olisikin, sentään ole rakas. Sitten menee muutama kuukausi ja kaialossa on taas uusi "rakas". Eikä siinä mitään, mutta tuon sanan käyttö on jotenkin kornia. Onko kukaan muu miettinyt tällaisia?

Tulipahan vaan mieleen. ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tää yksi joka tilaa näitä rakkaitaan jostain katalogiista, ja sit vinkuu kuinka tuskaista odottaa ruususpuskan kanssa "rakastaan" jota ei ole vielä koskaan nähnyt.

Vierailija
2/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan: ei ole vaikeaa, ei. Kuten kerroin, moni asia ja ihminen on minulle rakas, eikä sanassa ole mitään vikaa. Selvyyden vuoksi: Minua ei myöskään häiritse, jos jollakulla on syystä tai toisesta vauhtuvia ihmisuhteita, mutta miksei seurustelukumppaneita yms. enää kutsuta millään muulla nimellä kuin "rakas", aika mielikuvituksetonta ja joskus vähän makaaberiakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Kekkonenkin näköjään palstoilla :)

Joo.. siis kyllä sitä sanaa raiskataan ja rajusti. Melkoisen inflaation kärsinyt termi. Harmi! Itsekin näkisin käytettävän sitä mieluiten vain oikean rakkauden yhteydessä. Ei missään fuck buddy jutuissa.