Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vuokra-asuntojen vaihdoista(HKI kaup.as)
30.07.2010 |
Olen jo sopinut vaihdosta,ja tämäö osapuoli onkin jo toimittanut vaihtohakemuksen isännöitsijätoimistoon.
Nyt olen löytänyt uuden ehdokkaan,ja mikäli asiat menevät siihen pisteeseen että olisimme valmiit asunnonvaihtoon..onnistuuko enää vai onko lähinnä vaan moraalinen ongelma?Kun tällä ensimmäisellä vaihtoehdolla on jo hakemus minun asuntooni?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta kysy nyt kuitenkin Helsingin asuntotoimistosta, luulisi että on ennenkin ollut vastaavaa?