Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeestikko Molon talvihaalari maksaa 195e???

Vierailija
30.07.2010 |

Nimi on Molo ja joku viel maksaa????

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frost- haalarista? Siis tuosta, jonka hintaa täällä on taivasteltu. Miten erilainen tavalliseen ko.merkin talvihaalariin? Onko jotenkin teknisempi, vahvemmat kankaat tms.?

Vähän tekis mieli hankkia taas ensi talveksi, viime talvena oli tavismolo XD käytössä, tää talvi mennään T2H:lla ja nyt vois tuon frostin napsauttaa ensi talveksi. Onko hintansa väärti?

Vierailija
2/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molokids on tanskalainen merkki. tuskin ovat ajatelleet suomen kieltä, kun ovat liiketoiminnan aloittaneet. Eikä minua hävetä yhtään ko. merkki lapseni housuissa. Tosin haalarista en ikinä maksaisi moista hintaa:-)!

Liika on liikaa, myös Reimatecin hinnat ovat kamalia! Itse olen vaatefriikki, mutta kyttään hyvät puvut hyvillä alennuksilla tammikuussa. Itsekin ihmettelen, mitä järkeä on maksaa 200 euroa yhdestä haalarista... haalareissa ei oikeasti ole niin paljon eroja, että Lassie ei menisi siinä missä Molo tai ticket. Kyse on kuitenkin talvihaalarista, eikä avaruuspuvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se Molo siinä haalarissa kissankokosilla kirjaimilla lue? Jossain pienellä tai niskalapussa tms. joten mitä tolla nimellä on välii? :D Ja ei, en ole koskaan ko. merkkiä ostanut enkä osta, vaikka kuinka kivan näköisiä ovatkin. Ihan karsee hinta. Satasessa menee ehdoton raja meillä, enempää en maksa. Viime talvena isommalla oli tosi kauniskuosinen Minymon haalari ihan extempore-ostoksena, ei ollut kallis ja kesti koko talven niin että näyttää edelleen ihan uudelta. Oli kumminkin kummallisen tiukka kaulan kohdalta, ei meinannut saada millään tungettua mitään kunnon kauluria tms., joten tuskin tulee meille toista Minymoa vaikka muuten todella laadukas haalari olikin.

Vierailija
4/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns kalliita haalareita ja halpiksia (H&M talvihaalari, siis ehdottomast av:n boikotoima juttu), ykskaan ei oo koskaan ollut märkä tai mennyt yhdessä talvessa rikki.

En vielkään tajua näitä haalarimerkki-intoilijoita. Jos ei oo varaa uuteen autoon jota naapurit kahdehtii niin sit lapselle hommataan Musta Molo.

Noloo.

Vierailija
5/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns kalliita haalareita ja halpiksia (H&M talvihaalari, siis ehdottomast av:n boikotoima juttu), ykskaan ei oo koskaan ollut märkä tai mennyt yhdessä talvessa rikki. En vielkään tajua näitä haalarimerkki-intoilijoita. Jos ei oo varaa uuteen autoon jota naapurit kahdehtii niin sit lapselle hommataan Musta Molo. Noloo.

puhut ihan omiasi.

ensinnäkin kukaan av.lla ei mun tietääkseni boikotoi h&m:ää,monet tietää että niiden hinta-laatusuhde on erittäin hyvä.

toiseksi noin loput perustelusi on naurettavia.

Vierailija
6/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo on jo reilusti liikaa tuo molon hinta!(ja sen laadusta ei ole itsellä kokemusta, mutta kyllä 140 saa jo tarpeeksi hyvän ,ei "tartte" enempää maksaa.)

ja ei,en maksa merkistä, vaan laadusta,jonka olen itse todennut erittäin hyväksi!!!en siis seuraa trendejä.

Vierailija
7/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin meinaan tyytyä jatkossakin.

Vierailija
8/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin viime talvena lapselle n. 200 e maksaneen Ticketin kaksiosaisen puvun, joka sit arkikäytössä osoittautui hankalaksi pukea päälle :(

Meillä oli kakkospukuna H&M setti ja se oli oikeastaan paljon parempi. Ei ole väliä av:n mielipiteestä, musta H&M hinta/laatusuhde on ylivertainen. Kun nyt miettii, että tuohon pariin satkuun hankkii tyyliin 4 H&M pukua.

Musta molo odottamassa oli oikeastaan aika hauska - suorastaan nolo :)

Ei, tuossa Ticketissä ei ole naarmuakaan, koska viime talvi oli niin luminen, kuitenkin lapsukainen sai imeskeltyä kauluksen vuorikankaan rikki, ei ne ns. laadukkaatkaan kaikkea kestä.

Jos vastedes ostan kalliimpaa, valitsen Polarn o Pyretin, jossa mielestäni laatu vastaa hintaa ja tykkään yksivärisestä samoin kuin P.o.P.n kerrospukeutumisen ideologiasta. Windstopper Fleece ja Kuoritakki ovat olleet aivan oiva yhdistelmä yhdessä ja erikseen käytettynä.

Reimatec on aivan järkyttävän ylihinnoiteltua. He ilmeisesti vaihtoivat kankaan toimittajaa pari vuotta sitten ja sen jälkeen kaikki Reimatec -hankinnat ovat olleet suuria pettymyksiä. Lisäksi värit ovat olleet omaan silmääni aika kammottavia. Mutta värit ovat toki makuasioita. Yhtälaila inhoan niitä (Molon tai Ticketin?) sateenkaaren väreissä raidoitettuja ja tähtikuvioilla varustettuja haalareita, mutta niillekin löytyy omat fanina.

Vierailija
9/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita hulluutta. Kyllä vaan ovat hengissä halvempienkin pukujen kanssa. Ennemmin käytän säästyneet rahat johonkin järkevään lapsille tulevaan asiaan.

Vierailija
10/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä esim. eskaripojalla. Sellainen Lassie joka on supratechia. Reimatec-housut eivät kestäneet viikkoakaan. Moloja ja muita noloja ei taida niin isoille ollakaan?

Mutta mikä kestäisi 10v pojalla, kun Lassiesta loppuu koot?

Vierailija
11/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö noin isoa enää mistään vai loppuuko kaikissa merkeissä 128cm?

Vierailija
12/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä varmaan muualla maailmassa herätä hilpeyttä.

Vierailija
13/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö noin isoa enää mistään vai loppuuko kaikissa merkeissä 128cm?

Jonathanin haalareita on musta vielä koossa 140 ainakin. Ja niitä on yleensä alessa tarjolla.

Vierailija
14/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molokids on tanskalainen merkki. tuskin ovat ajatelleet suomen kieltä, kun ovat liiketoiminnan aloittaneet.

Eikä minua hävetä yhtään ko. merkki lapseni housuissa. Tosin haalarista en ikinä maksaisi moista hintaa:-)!

Vierailija
15/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta.

Vierailija
16/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomes on kylla ihmeellista...

Eiks edes nolota et vaattees lukee MOLO??

Vierailija
17/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienen lapsen haalari maksaa jotain 179 e, kuten viime talvena (ja nyt varmaan vielä enemmän), niin kyllä se alkaa jo vähän puhalluttaa.

Vierailija
18/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva että lapsella on kivannäköinen haalari , mutta sekä reimatec että molo on jo naurettavissa hinnoissa!!

Boikotoin noin älyttömiä hintoja,varsinkaan kun laatu ei ainakaan reimatecissä vastaa hintaa.

Vierailija
19/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti kamalan nolo nimi.

Vierailija
20/30 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva että lapsella on kivannäköinen haalari , mutta sekä reimatec että molo on jo naurettavissa hinnoissa!! Boikotoin noin älyttömiä hintoja,varsinkaan kun laatu ei ainakaan reimatecissä vastaa hintaa.

Olin jo etukäteen päättänyt ostaa reilun vuoden ikäiselle lapselle Reimatecin, mutta nähtyäni hintalapun (179 e) tulin toisiin ajatuksiin. Ostin sitten Jonathanin ja hyvin toimi, varsinkin kun viime talvi oli kunnollinen lumitalvi, ei mikään vesikeli-kuratalvi. Reimatec siis hinnoitteli itsensä ulos minun maailmastani. Aiemmin olen sitä ostanut isommille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi