Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suututtaa ja vihjailee

Vierailija
30.07.2010 |

...syynä se että hänen mielestään pidän "liian paljastavia toppeja!" Anoppi vihjailee että olen jotenkin halpa koska annan "muiden miestenkin" katsella "rintavakoani." Tämä ei kyllä pidä paikkaansa - olen 26 vee ja haluan pukeutua kuinka tahdon! Mieheni ei suostu asettumaan asiassa äitiäni vastaan - vaan myötäilee tätä sekä minua!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ei myöskään ole tyylikästä esitellä sitä rintavakoa. 26-vuotiaana osaat varmaan jo tilannepukeutumisen.

Vierailija
2/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyylikästä kulkea tissit kovasti näkösällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tarttis ihan kaikesta suuttua. Ja miehesi myötäilee molempia, koska molemmat ovat omalla tavallaan oikeassa ja asia vähäpätöinen.

Vierailija
4/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniän. Paha nyt mennä sanomaan mitään, kun ei tiedä minkälaisia toppeja käytät. Tosin, jos tissi ja persvaot vilkkuu joka kumartelulla ni ehkä kannattaisi miettiä pukeutumista uudelleen on nimittäin tosi ällönnäköstä.

Vierailija
5/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole myöskään anopin tehtävä siitä huomauttaa.

Vierailija
6/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on sukua ja vanhempi naisihminen, joten se voi ihan hyvin sanoa. Parempi, että anoppi sanoo kuin, että pomo tai joku asiakas vaikka.

Vierailija
7/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljin kesäloman bikineissä (mökillä oltiin!). Anoppi jaksoi useamman päivän heitellä "ai, oletkos taas menossa uimaan?" vittuilujaan, mutta lopetti viikossa, kun sai vastaan yhtä nättejä vastauksia "kun olen menossa uimaan tunnistat sen siitä, että vaihdan uimapuvun ylleni!".

Vierailija
8/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on sukua ja vanhempi naisihminen, joten se voi ihan hyvin sanoa. Parempi, että anoppi sanoo kuin, että pomo tai joku asiakas vaikka.

Vierailija
9/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylitöntä kuin tissivako vilkkuen kulkeminen. Ei mulle tulisi mieleenkään mennä anopille missään liian paljastavissa vaatteissa, vaikka anoppi onkin mukava ja urbaani-ihminen. Se on sitä järkeä, mikä tuntuu nykyään nuoremmilta puuttuvan. "kun mä olen tälläinen..." Niin, jokaisella on oikeus olla oma itsensä, mutta pitää muitakin ihmisiä huomioida.

Vierailija
10/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko se on huomauttaa, jos mimmi ei itse sitä tajua.

Vierailija
11/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

burghaanko pitäisi pukeutua?

Vierailija
12/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ap ja moni muu olisi täällä vinkumassa siitä. Että kuinka ei ymmärretä iän mukaista pukeutumista ja blaa blaa. Nuorilla on pal-jon enemmän oikeuksia kuin muilla, etenkin tämä oikeus olla oma itsensä joka tilanteessa ja tehdä kuinka ITSE haluaa. Viis muista, varsinkin jos ovat itseä vanhempia.

Vierailija
13/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omassa kotonasi pidät vaikka bikineitä ja anoppi hyökkää yllätyskyläilemään, niin ei ole oikeutta arvostella, eikä mökkiympäristössäkään tai rannalla, tai jos olet menossa baariin ja tyyliisi kuuluu paljastava pukeutuminen (joka kyllä on aika mautonta usein), niin ei pitäisi huomauttaa. Mutta jos olet anopilla kylässä tai missä tahansa muussakin kylässä, niin ns. rantapukeutuminen ei kuulu aivan asiaan.

Vierailija
14/14 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voithan olla yhtä ilkeä ja sanoa, että kyllä sinäkin sitten anopin iässä pukeudut poolopaitaan.