Täällä tulee usein niin huono fiilis, kun näitä juttuja lukee...
***** Tuntuu, että täällä vaan puretaan omaa ahdistusta vastaamalla muiden viesteihin paskamaisella sävyllä. V***uilu se vasta on niin hauskaa puuhaa.. Ovatko kaikki nämä rienaajat ihan oikeasti näin v-mäisiä ihmisiä? En yleensä edes jaksa itse kirjoitella tänne mitään, koska jo pelkästään muiden viestien lukeminen saa oloni niin sairaaksi...
Onko pakko vastailla sellaisiin viesteihin vittuilulla,joissa joku yrittää saada apua, tukea tai selvyyttä asioihinsa?
Mitä iloa joku saa toisten tallaamisesta? En usko, että sellaiset ihmiset ovat kovin "hyvinvoivia" omassa elämässään.
Nettifoorumit ovat täynnä toisten hädällä tai kivulla leikitteleviä sadisteja tai muuten vaan toisten jutuille hirnuvia yksinkertaisuuksia.
Tekisikö "nettiterroristi" sellaista todellisessa maailmassa, vai onko netti sellaisen ihmisen ainoa "todellinen maailma". Eikö niillä ole mitään hyvää omassa elämässään..?
Kiitän silti niitä harvoja ihania ihmisiä, jotka osaavat ja haluavat tuottaa ympärilleen hyvää oloa eivätkä ahdistusta!
Kommentit (5)
Joskus tulee käytyä ahkeramminkin, toisinaan ellei kestä tätä pahuuden läsnäoloa, pidän taukoa.
Sanalla sanoen vastenmielinen paikka, mutta välillä ah niin mielenkiintoinen, koska porukkaa käy niin ahkeraan.
että irl elämässäni käyttäydyn erittäin hyvin, autan ja olen perusposotiivinen.
Täällä joskus kirjoitan rumasti, en kylläkään viddule kenellekään, mutta en tiedä miksi joihinkin juttuihin menee hermo niin pahasti, että kirjoitan rumasti.
kovinkaan moni oikeasti tosissaan kirjoittele.
Minä pidän tätä sellaisena höpöviestipalstana, sitten on myös mukavia foorumeita. Esim. hiekkalaatikolla viihdyin aikani, siellä oli ystävällisiä ihmisiä ( ja tarkat modet)
ei mua häiritse vittuilut, minusta ne on vaan lähinnä huvittavia. Itsekin jos olen asiallisen aloituksen tehnyt, ja saan siihen vastauksia, jotka yrittävät loukata tai saada minut tuntemaan itseni huonoksi, niin nauran niille (sisäisesti), koska ne yritykset ovat niin onnettomia. Kun kuitenkin on muutakin kuin vittuilua täällä. Yksi harrastusfoorumi on minusta ärsyttävä, koska koko ajan pitää kehua kaikkea, muuten viestit poistetaan. Vähän kuin Pohjois- Korea.
Osan ehdottomuus tietyissä asioissa on myös aika järkyttävää