Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin aamu-uninen että mun ei olis koskaan pitänyt lapsia tehdä.

Vierailija
29.07.2010 |

Olen aamulla vihainen ja vittumainen lapsilleni jos joudun heräämään ennen klo 10.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu-uniset lapset... :P

Vierailija
2/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset menevät klo 22 nukkumaan, valvon itse vielä ainakin kaksi tuntia ja sitten mua vituttaa ja väsyttää kun lapset heräävät klo 8-9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset menevät klo 22 nukkumaan, valvon itse vielä ainakin kaksi tuntia ja sitten mua vituttaa ja väsyttää kun lapset heräävät klo 8-9.

No voi voi, elämä on....

Vierailija
4/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli taas esittelemään tätä samaa juttua mitä se aina esittelee. Minä olen sitä ja tätä, mulla on niin vaikeaa, lasten syytä on se että minä kärsin, minä minä minä minä...

Voiko tuosta enää itsekeskeisemmäksi muuttua? Ei sille kannata mitään vastailla, samaa juttua se vaan hokee, sanoitte te mitä.

Vierailija
5/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aamu-uninen, ja luulin silloin ennen lapsia että kyllä tämä tästä muuttuu.

No, p*skat se mitään muuttunu.

Mulla on vaan eri rytmi, joka ei tasoitu tähän muun maailman rytmiin mitenkään.

Mukavaahan se ei ole, mutta oon oppinu sen kans elämään.

Vierailija
6/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten palvelemiseen. Tuli tehtyä kakarat liian myöhään, olen jo lähes 50v kun kakarat ovat aikuisia ja pääsen niistä eroon.

Vierailija
7/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu neljän herätykset on mulle ihan hirveitä ja aina ajaudun töihin, missä herätys on tähän aikaan. Ärsyttävää.

Lapset on kyllä nukkuneet aina pidempään, kuin vaan neljään. Kuuden herätyskin on jo ihan ok.

Vierailija
8/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten palvelemiseen. Tuli tehtyä kakarat liian myöhään, olen jo lähes 50v kun kakarat ovat aikuisia ja pääsen niistä eroon.

Tosi ihanasti puhut lapsistasi.. Mitäs ihmettä teette lapsia jossette jaksa hetärä?!? Kaikkihan sen tietää että lapset valvottaa yöt ja silti ovat aamuvirkkuja. Ihme valittamista aikuisilta ihmisiltä.. hohhoh..

Vierailija
9/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanasti puhut lapsistasi.. Mitäs ihmettä teette lapsia jossette jaksa hetärä?!? Kaikkihan sen tietää että lapset valvottaa yöt ja silti ovat aamuvirkkuja. Ihme valittamista aikuisilta ihmisiltä.. hohhoh..

tyyppi, joka näitä sairaita juttujaan täällä jatkuvasti pui. Se on sama, sanotko sä sille kivasti, ymmärtäväisesti, opettavaisesti, tuomitsevaisesti vai vittumaisesti, paskaa saat niskaan joka tapauksessa. Se vaan jatkaa niitä horinoitaan, hokee samoja juttuja ja koko ajan vauhti kiihtyy. Musta on parempi, jos tuolle ei kommentoi ollenkaan, yleensä se sitten lopettaa, kun ei saa ihmisiä kiihtymään.

Vierailija
10/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoittaisitte enkelten kielelle, olen sitä mieltä että aamuherätykset ovat vittumaisin asia lapsiperheessä.

Sitäkö odotatte, että saatte mun pääni kääntymään vastauksillanne?

Vituttaa aikaiset aamut ja virikehoitoonkin saan lapset raahattua luultavasti vasta aamupäivän ulkoiluaikaan kun en jaksa aikaisemmin herätä.

Vierailija
11/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aikaisia aamuherätyksiä ja töihin kello 8 ehtiminen on yhtä tuskaa. Onneksi olen vuorotyössä, ettei aina tarvitse mennä aamuun!

Toivoin mäkin, että lapseni olisivat myös aamu-unisia mutta ne on aamuvirkkuja. Mutta oppivat pian leikkimään keskenään kunnes äiti herää laittamaan aamupalaa. Nousin ylös kuitenkin viimeistää 8 aikoihin, joten ei ne kauaa joutuneet odottamaan.

Vierailija
12/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoittaisitte enkelten kielelle, olen sitä mieltä että aamuherätykset ovat vittumaisin asia lapsiperheessä. Sitäkö odotatte, että saatte mun pääni kääntymään vastauksillanne? Vituttaa aikaiset aamut ja virikehoitoonkin saan lapset raahattua luultavasti vasta aamupäivän ulkoiluaikaan kun en jaksa aikaisemmin herätä.

Vierailija
13/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa aihe vapaa. Ei tänne kirjoiteta siksi, että toiset käyttäisivät kaiken energiansa siihen että vastauksillaan saisivat aloittajan pään kääntymään.

Kirjotan kun en voi mennä pihallekaan huutamaan että mua vituttaa elämä lapsiperheessä kun ei saa koskaan nukkua.

Vierailija
14/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa aihe vapaa. Ei tänne kirjoiteta siksi, että toiset käyttäisivät kaiken energiansa siihen että vastauksillaan saisivat aloittajan pään kääntymään. Kirjotan kun en voi mennä pihallekaan huutamaan että mua vituttaa elämä lapsiperheessä kun ei saa koskaan nukkua.

Mutta kirjoitat julkisesti, etkä vaikka päiväkirjaa, koska haluat vastauksia... eikö? Haet siis muiden mielipiteitä tai huomiota. Jos et halua kenenkään mielipiteitä, olet vain huomionkipeä?

Vierailija
15/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa että omilla vastauksillaan olisi minun mielipiteeseeni vaikutusta.

Sitä mielestäni kutsutaan keskusteluksi, mutta ehkäpä olen väärässä.