Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut Sen Oikean kanssa erityisen hyvät kemiat siis fyysisesti

Vierailija
29.07.2010 |

Luulen tavanneeni Sen Oikean. Ihan fyysisellä tasolla, koskaan ennen ei ole tuntunut että palaset loksahtaa näin hyvin kohdilleen. Mies tuoksuu minusta aina hyvälle, ihan ilman mitään hajusteitakin ja jopa hikisenä. Haistan miehen tuoksun lakanoista yhdessä vietetyn yön jälkeen. Häneltä on myös ihanaa ottaa suihin ihan loppuun asti koska hän maistuu niin hyvälle - ennen en pystynyt koko touhuun! Minulle ei myöskään ole tullut mitään tulehduksia koko seurusteluaikana. Muutenkin tuntuu että hänellä on juuri sopivan kokoinen kalu minun kolooni, tuntuu aina yhtä hyvälle. Näin ei ole ollut ennen, on ollut liian pientä tai liian isoa ja seksi on jopa sattunut. Luulin ennen että se että "kemiat kohtaa" tarkoittaisi sitä että persoonat sopii yhteen, mutta nyt alan uskoa, että yhteensopivuus voi kohdata myös ihan kemiallisella tasolla :) Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan jo tuoksun vaikutukseen hyvin paljon. Siis tietysti ensin tutustuttiin ja kaikki näytti aina vaan paremmalta. Tuoksu huumaa joka kerta, ihanaa suudella kun voi samalla tuoksutella nenänpieltä. Eikä mies käytä juurikaan partavettä siis, vaan se ominaistuoksu. Seksi tuntuu myös taivaalliselta, vaikkei hänellä ole erityisen iso enkä itsekään varmaan synnyttäneenä tiukin ole. Hän vaan täyttää sopivasti... :) Puhumattakaan muusta osuudesta seksissä, ne katseet, suudelmat... kaikki mätsää!

Vierailija
2/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni jalat hyytelöksi ihan ensitapaamisella. Kaikki muukin on kuten teillä. Koskaan ennen ei ole ollut tällaista tunnetta. Usein katselen miestä kun hän käy vaikkapa postilaatikolla ja ihailen hänen ryhtiään ja kävelyään. Häntä tekisi mieli kosketella aina kun on paikalla. Hän koskettelee minua aina ohimennessään, lipaisee huuliaan kuin viestittäen että "tekisi mieli". Olemme siis kokeneita aikuisia (nelikymppisiä) ja olemme olleet yhdessä jo neljä vuotta, nyt odotan lasta :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kyllä niin samanlaisia muutenkin, siis niissä asioissa missä pitääkin. Ja muissa asioissa olemme kuin yö ja päivä. Mikä on hyvä, sillä minä olen tulinen ja tempperamenttinen ja suutun helposti, mieheni on rauhallinen kun viilipytty, eikä hän ole ikinä pahaa sanaa sanonut minulle. Hän ei kertakaikkiaan suutu, mikä on hyvä asia, koska toisen samanlaisen knssa suhteeni tuskin kestäisi kovinkaan kauaa...

Tuoksu on aina ollut minulle erittäin tärkeä asia. Muuten sovimme hyvin yhteen, mutta kaikenlaiset asennot eivät meiltä onnistu, koska miehelläni on aika iso. Se onkin sitten ainoa miinus, jonka kyllä pystyy sivuuttaa kun välttää ne tietyt asennot.

Mutta rakkautta ensisilmäyksellä on olemassa. Voi kunpa voisin selittää sanoilla sen miten tunsin mieheni heti ihan ensimmäisestä tapaamisesta lähtien, jopa ennen sanoo siskoni, silloin kun tiesin miehestäni vain nimeni ja sen että tapaan hänet ensiviikolla. Oli siis yhden ystäväni tuttu.