Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bolt-elokuva sekoitti lapsen mielen

Vierailija
28.07.2010 |

olen ollut ihan pihalla 7-vuotiaan lapseni kanssa tän illan. Hän katsoi ekan kerran tänään Boltin ja meni siitä ihan sekaisin. Itki ja itki eikä suostunut kertomaan mitä elokuvassa tapahtui. En itse ollut koko ajan paikalla joten en täysin tiedä sen elokuvan juonta/tarinaa. Illalla sitten kyselin moneen kertaan mitä siinä oli ja hän sitten sanoi, että haluaisi että meillä olisi Bolt. Ja alkoi kauheesti itkeä. Voisitteko nyt kertoa ja valottaa mua että millainen se Bolt on ja mitähän hän sillä tarkoitti? Huomenna ehkä hän kertoo lisää ja aion katsoa sen leffan heti kun ehdin. Tästä tapauksesta ainakin opin, että parempi katsoa uusi elokuva aina lapsen kanssa yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyteettömästi, puolustaa kaikissa tilanteissa jne...onko teillä perheessä tasapainoista? Lapsi haluaa rakkautta ja uskoo saavansa sitä sarjakuvahahmolta.

Vierailija
2/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi todennäköisesti itki, koska haluaisi, että hänenkin turvanaan olisi superkoira Bolt.

Omalla apsellani oli reilu vuosi sitten samanlainen kausi, mutta se menee ohi...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...elokuvan lopussa on tulipalo, jonne tyttö on jäänyt loukkuun, mutta koira pelastaa viime hetkellä. Olisiko se voinut olla liian jännä kohtaus?

Vierailija
4/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nyt loma ja lapsille on ollut paljon aikaa. Vaikea sanoa onko elämä tasaista, ainahan lasten kanssa enemmän voisi olla ja vanhempina tuntee että olenkohan riittävä mutta mielestäni meillä on ihan tasapainoista. Lapsi on hyvin herkkä poika. Toi tulipalokohtaus voi olla kyllä ollut iso juttu...no täytyy udella lisää jos poika osaa kertoa. Ap

Vierailija
5/6 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä käytettiin "hyväksi" Bolt-koiraa julmasti elokuvamaailmassa, jotta saataisiin aikaan mahdollisimman aitoja kohtauksia. Bolt otettiin mukaan elokuvantekoon vasta kun esim. varkaat olivat jo tekemässä jotain pahaa Boltin rakastamalle tytölle ja siksi Bolt puolustikin raivoisasti ja kaikin voimin tyttöä.

Jotenkin leffa vaikutti meidänkin poikaamme todella vahvasti. Hän tahtoi itse olla sankarikoira sekä tahtoi myöskin, että meille hankitaan koira. Oli hyvin, hyvin surullinen, koska minä olen allerginen koirille. Monta päivää meillä sitten puhuttiin siitä, kuinka ihanaa olisi, jos olisi ihana koira kaverina.

Aivan off topicina, meillä ei ole tapana ostaa lapselle kalliita lahjoja, mutta aivan tuon Nintedogs-pelin vuoksi tahdoin ostaa Nintendo DSi-pelikonsolin pojallemme. Hän on pitänyt todella paljon pelistä, siinä hoidetaan ja koulutetaan koiranpentua, käytetään sitä kävelyllä, kilpaillaan sen kanssa jne. Pelailee sitä silloin tällöin, pari kertaa viikossa n. tunnin kerrallaan. Muita pelejä ei tällä hetkellä Nintendolla pelaakaan, ottaa vähän valokuvia ja kuuntelee musiikkia sillä jonkin verran.

Vierailija
6/6 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tyttö hurahti tähän leffaan ja haluaisi että meille hankittaisiin koira. Toivoo myös kovasti Bolt-aiheisia leluja ja niitä ei löydy mistään kun on jo sen verran vanha piirretty kyseessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan