Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Carraro -polkupyöristä? Onko ihan susi?

Vierailija
28.07.2010 |

Missä myydään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät kehuu kyllä hyväksi. Samoja osia kuulemma käytetään.

Mutta yhdelle lapsistamme ostettiin carraro 4v sitten ja nyt kun se on toisen käytössä, siis 4v vanha pyörä, niin se on ihan ruosteessa ja kaikennäköistä pikku ongelmaa, esim poljin repsottaa jne.

10 v sitten ostettu helkama nappula sen sijaan täysin hyvässä knnossa ja kolme lasta sitä on käyttänyt ja samalla tavalla sateessa pihalla ollut.

Että laatua ei voi verrata.

Vierailija
2/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyörät ruostuu jos on sateessa ja kosteassa myös katoksessa. Joten kannattaa vaivautua viemään sisätiloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain carraron käytettynä 4luokalla ja se palveli mua amiskan loppuun asti ja varmaan vieläkin mutta muutossa jäi sitten entiselle poikakaverille.. maailman paras pyörä jos mä sellasen jostain vielä löytäsin niin varmasti ottaisin... uusista carraroista en tiedä onko mistään kotosin :)

Vierailija
4/7 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä on. Ostin sen 5 viitisen vuotta sitten keväällä. Ekan kesän jälkeen oli ihan ruosteessa vaikka oli katoksessa. Talvella en ole ikinä käyttänyt. Muuten on ollut koko ajan ihan ehjänä.

Vierailija
5/7 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerr

o miten alumiinirunko ruostuu? ja polkimia'kin Saa välillä kiristää, jo osaa. 😂

Vierailija
6/7 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muovinen ketjurattaan suojakiekko irtosi aina varoittamatta, jos ei usein tarkastanut ja aina ennen lähtöä sillä polkupyörällä että se varmasti oli taas kunnolla kiinni.

Vierailija
7/7 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten malleista suurin osa näyttää hyvältä mutta

Carraro 24" Cactus 1-v nuorten polkupyörä on ulkomuodoltaan hirveä, muistuttaa jopoa.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/carraro-24--cactus-1-v-nuorten-…