EI JUMALAUTA EI NÄMÄ HELTEET LOPU IKINÄ :///////
Katsoin juuri 5vrk sääennusteen pk-seudulle ja se näytti että vieläkin vaan jatkuvat, +25 - +30 jatkossakin.
Tällä hetkellä +33 astetta.
MIE EN JAKSA TÄTÄ PASKAA ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (53)
tiedän, että monelle se on lähes sietämätöntä,
mutta ap:lle toivon lisää helteisiä päiviä, sorry!
eivät valita. Jättäisitte valittamisen sairaille ja vanhuksille.
pitäkää kunnostanne huolta, niin heti pieni lämpimämpi jakso ei kaada teitä.
pihakin on kun autiomaa, järkkyä! Ja jos tosiaan olet niin tyhmä että luulet monen muun tavoin, etä kaikki valitajat on läskejä, niin kasva aikuiseksi. Kaikilla on erilainen hieneritys, kokoon katsomatta.
Siis todella kova, mutta ei helteet haittaa kun olen pitänyt hyvää huolta kunnostani.
Helvetin kitisijät, aikuiset ihmiset. Pellejä olette koko sakki.
tällainen ilma. Hikoiluni on tosin miinus tällä ilmalla, mutta mitään muuta huonoa en asiasta löydä. Meidän lapsetkin tykkää, saa uida joka päivä ja ollaan puistoissa monia tunteja, käydään metsäretkillä ja pyöräilemässä. Juomista ja hedelmiä vaan mukaan, niin kaikki hyvin. Ihoan talvea ylikaiken, olen koko talven täysin saamaton ja väsynyt, joten sitä en kaipaa laisinkaan.
Mulle varmaan sopisi asuminen jossakin muussa maassa kuin suomessa ilmaston puolesta.
Siis todella kova, mutta ei helteet haittaa kun olen pitänyt hyvää huolta kunnostani. Helvetin kitisijät, aikuiset ihmiset. Pellejä olette koko sakki.
hihhihi... onneksi se on piiiiiitkä ja kyyyyylmä!!! :DDDD
vaikka yleensä tykkään lämpimästä. Joku raja sentään. Eilen oli 35 astetta varjossa ja meinasin todellakin läkähtyä. Sisälläkin +32. Eikä oloa helpota se, että olen viimeisilläni raskaana ja enterorokossa (kurkku kipeä, päätä särkee ja kuumetta) ja lapset kanssa kuumeessa...
kuule vittu! Kunnossa ei ole ollut koskaan vikaa, eikä kuumuus kaada minua suuntaan eikä toiseen, mutta silti en siitä pidä ja se vituttaa. Miten se nyt voi olla niin perkeleen vaikea käsittää, että kaikki eivät vaan pidä helteestä.
Pellejä olette koko sakki.
itse vingut talvella kun on kovat pakkaset eli taidat olla itse pelle.
"Ei saa valittaa kun kohta tulee kuitenkin taas talvi ja pakkaset". Miten niin ei saa valittaa? Onhan se hienoa että on lämmintä, mutta jotain helvetin rajaa siihen touhuun. Onhan se lumi ja pakkeninkin kivaa sillon kun sitä lunta ei ole se helvetin puolitoista metriä ja pakkasta sen päälle 30 astetta.
mun puolestani. Pitkälti tämä on asennekysymys.
Kun asennoituu myönteisesti, on parempi olla.
ja miettikää kuinka ihanaa säästöä tämä on sähköllä asuntoaan lämmittäville!
Kun en ole huonokuntoinen. Pidin kunnostani huolta viime talven pakkasissakin. En tiedä, miksen pysty tällaisella ilmalla. Hiki valuu vaikka paikallaan istuu. Heikottaa ja väsyttää. Juon tarpeeksi, yritän syödä ja nukkua, mutta silti olo on huono. Missä vika?
Olen myös kuullut olevani ylipainoinen ja alkoholisti, koska hikoilen enkä saa nukuttua. Oikeasti painoindeksi on alle 20 enkä ole juonut alkoholia teini-iän jälkeen. Liikuntaa harrastan normaalisti viitenä tai kuutena päivänä viikossa, työmatkapyöräilyjen lisäksi ja tätä olen tehnyt viimeiset 15 vuotta. Vuosiin ei ole tarvinnut säiden takia pitää liikunnasta taukoa, ennen tätä kesää.
En vaan kestä kuumaa. Jos haluan hien pintaan, menen saunaan tai lenkille.
Oletko 8 tampio vai muuten vain älyvapaa?? Suomi ei ole yhtä kuin Länsi-Suomi joten pää kiinni!!!!!!!! Ap
suomea on yllätys-yllätys myös kehä kolmosen ulkopuolella...
Hei yllätys, yllätys tässä ei ollut kyse siitä, että onko elämää Kehä III ulkopuolella. Opettele lukemaan bönde.
Onnekseni saan viettää arkipäivät ilmastoidussa toimistossa :)
jospa tulis kauhea rankkasade ja ukkonen. Kestää helteenkin taas hetken paremmin kun ilma on raikas, on niin paikallaan seisovaa ollut viime päivinä.
Puolivuotiaan hoitaminen kun ulkona mittari näyttää 33 astetta on tehnyt ainakin minut puolikuolleeksi. Kyllä kuumuus väsyttää. Tsemppiä myös muille hermoraunioille !
Katsoin juuri 5vrk sääennusteen pk-seudulle ja se näytti että vieläkin vaan jatkuvat, +25 - +30 jatkossakin. Tällä hetkellä +33 astetta. MIE EN JAKSA TÄTÄ PASKAA ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hyvin todennäköisesti jo aiemminkin. Parempi tämä kuin vesisade ja kylmä kesä.
Helteitä kyllä, mutta sehän ei täällä passaa, kun kaikkien tulisi helteistä tykätä eikä ainakaan kärsiä saati valittaa, NIIN!!!
ap
hyvä mieli jo otsikosta:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lämpötilaan+luvassa+kymmenen+asteen+…
Jee!