kolmosille rattaat...
eli meille tulee kolmoset! ja nyt sitten suunnitellaan rattaiden ostoa. Pienet syntyy helmikuun lopulla/maaliskuun alussa, ja aikomus on mahduttaa heidät kaksosten rattaisiin... Omasta mielestäni jo kaksosten rattaat on mahdottomia hyökkäysvaunuja, joten en voisi kuvitellakkaan työntäväni kolmosten vaunua (eikä niillä sitäpaitsi mihinkään mahtuisi).
Aiomme ostaa sellaiset kaksostenvaunut kuten teutonia team cosmo tai emmeljunga twin nitro, siispä vaunut joissa ei ole mitään "seinää" kakden penkin välissä, jolloin sinne mahtuu kolme... Olen ompelutaitoinen ja aion ommella vaunuihin itse lämpöpussin kolmelle, jos joku miettii miten aion saada kolme kantokassia mahtumaan (meinaan ei mahdu, kokeiltu on).
Olemme myös katselleet Mountain buggy duoa netistä, siihenkun saisi kovan kaksosten kopan, minne lapsukaiset mahtuisi ensimmäisen talven, mountain bugyyn ei saa vaan millään ratasosaan kolmea puolivuotiaista, kun siinä on se "seinämä" välissä, ja kolmansien rattaiden osto kesään ei oikein innosta. Ostamme meinaan kaksosten rattaiden lisäksi britax b-dualit, jonne saan kaksi mahtumaan ja kolmannen kantoliinaan/reppuun, niin pääsen joskus liikkumaan niissäkin paikoissa mihin kaksostenrattaat ei mahdu..
Mutta niin... Mitkä olis kaikista leveimmät kaksostenvaunut sisämitoiltaaan? Suositteluja teutonia vs. emmaljunga..? tai parempia ideoita? (saa myös suositella hyviä kantoliinoja/reppuja)
Kommentit (22)
En löytänyt phill & tedsin sivuilta tuplia, jos sellaiset on ollut, niin ei ole enään :/
-ap
Joo, olen nähnyt ko mallisia rattaita. Kaks istuu tai pötköttää normaalisti, kolmannelle on paikka siinä istuinten ikäänkuin alatakaviistossa, hieman siellä alla. Ainakin siinä voi nukuttaa lapsen. En tiedä pystyikö siinä istumaan.