Että mä inhoan noita mopoilevia teinejä!!!
Hurjastelevat, kaasuttelevat ja metelöivät!! Koita nyt sitten nukuttaa lasta pihalla, kun teinit pitävät meteliä mopojensa kanssa. Asumme siis omakotitaloalueella ja tuossa pihatiellä pöristelevät..argh!!!
Kommentit (17)
tapoja ja liikennesääntöjä? Tullaan hurjastelemaan kävelyteille ja rannoille oikkulasten sekaan...joskus suututtaa ne itsekkäät ääliöt niin että tekis mieli mennä livauttamaan.
sama meillä..lasta vaikee nukuttaa ja sitte saa pelkää et herää meluun....skootterista lähtee viel niin superärsyttävä ääni!!!!
mopoilla ja yks ääliö tuli jopa mopoautolla. Otin rekkarit ylös ja uhkasin soittaa poliisille...lähtivät aika liukkaasti.
itse ainakin haluaisin tietää jos oma teini hölmöilee mopon kanssa.
mikä ihme niistä tekee ihan kusipäitä??? Toivon vaan ettei omat poikani koskaan käyttäydy kuin nykyiset mopopojat/tytöt.Mihinkähän niitten käytöstavat unohtuu???
Muuttakaa korpeen niin ei häiritse muut ihmiset
Häiriökäytöstä ja liikenteen vaarantamista ei tarvitse sietää. Poliisille voi tehdä ilmoituksen. Pitää vaan asiallisesti ilmoittaa kuka, missä ja mitä on tapahtunut. On muistettava että kohta tuolla samalla porukalla on moottoripyörät ja autot. Parempi kaikkien kannalta on puuttua ajoissa.
kun on pakko pitää ikkunoita auki helteellä.
No, kohta alkaa koulu, ehkä se sitten loppuu
tekemään rikosilmoituksen pärisevästä moposta.
eikä tramppaa. Piste.
meillä tänä kesänä mopo vaihtui jo kevariin.
Ota huomioon, että mopoilu on seksuualisen heräämisen ja pariutumisen ensi askeleita nuoren elämässä.
Yökaudet pitää huudattaa niitä helvetinkoneita ja tosiaan kun on pakko nukkua ikkunat auki, niin kyllä häiritsee ja todella paljon! Mutta eipä sille mitään voi...
kävelytiellä...otin rekkarit ylös ja poliisi ainakin sanoi ottavansa vanhempiin yhteyttä. Kyllä niillekin pitää av-mammojenkin opettaa liikennesäännöt ja muutenkin hyvät tavat. Mopoilla ei tarvi tulla päristmänään asuinalueelle...itse ainakin haluan opettaa lapsilleni hyviä tapoja ja toisten huomioimista. Vuosi sitten helteillä meidän kadulla päristeltiin myöhään illalla ja auttoi kun mies meni kerran huomauttamaan. Teinit monesti vaan vähän vielä lapsellisia eivätkä tajua ottaa muita huomioon. Eikös se teini-ikä ole itsekkäin ikä ihmisen elämässä?
Ota huomioon, että mopoilu on seksuualisen heräämisen ja pariutumisen ensi askeleita nuoren elämässä.
Meillä nuo pikkupojat ajaa läpi yön eli tulevat sitten aamulla kotiin nukkumaan. Pär pär! Ja jalkakäytävät ja kävelytiet on heidän reviiriään. Jos huomautetaan niin syljetään ja huudetaan vittua. Yhden tällaisen rupukundin äitikin ihan kehui miten hyvin oli poika moponsa virittänyt.
Mutta kun eivät tajua liikennesäännöistä mitään! Mennään niin nokka pystyssä ohi, kun ajan autolla ja tiellä 30 kympin rajoitus ja ihan syystä! Ja tullaan kolmion takaa auton alle ja melkein ajetaan lasten päälle. Olen ruvennut ottamaan rekkareita ylös oikein tositoopeilta, eiköhän se mene jakeluun kun soitan isipapalle, mitä poika puuhaa.