No jos jollekin on tuo rintsikanolkaimen
näkyminen ihan kauhea asia ni mites sitten nämä housulliset, jotka esim. kaupassa ottavat tavaraa alahyllyltä ni voipa siinä sitten persvakoa tuijotella. Nykymuoti valitettavasti on ihan perseestä.
Kommentit (19)
näkyi enemmänkin, mut nyt en kyllä muista nähneeni aikoihin. Tai sitten kukaan ei ole kumarrellu mun edessä.
Naapurin rouvalla on tosi leveä perse ja kyykki tuolla pihalla. Oli miehen veli sanonu, et onpa tuo teidän naapurin mies lihonnu. Mieheni nauroi, et ei sehän on rouva siellä pyllistelemässä. Verkkarit niin alhaalla, et persvako näkyny pitkälle.
ihan eri asia kuin vilautella kalsareita mielestäni. Mulla ainakin tsiljoona toppia joista olkaimet vilkkuvat ja aion vilautella jatkossakin :D
Perseen vilkkuminen on vain ällöttävää.
Mutta sen sijaan minusta on rumaa jos esim. avoselkäisen mekon/paidan takia näkyy rintaliivien selkäosa, tai jos sellaisen painijaselkäisen mekon/topin alla on tavalliset rintsikat. Jotenkin ne minun silmissäni pilaavat vaatteen leikkauksen tuomalla vääriin paikkoihin naruja yms.
rintsikan olkainten näkyminen on mielestäni jotenkin "halpaa". Miksi ne rintsikat täytyy laitaa toppienkin alle, kun on saatavana olkaimettomia rintsikoita? Ei maksa paljon ja yhdet sellaiset riittää hyvin Suomen ilmastossa. Kaiken huippu on nää läpinäkyvät olkaimet rintsikoissa. Näyttää kuin olisi jotkin teipit selässä.
Rintsikoiden näkymisen lisäksi ärsyttää alushousujen reunojen näkyminen vaatteen läpi. Yöks.
ei häiritse. Tosin minäkin olen nähnyt noita persvako ihmisiä ja täytyy sanoa, että kyllä ne ällöttää enemmän. Ennen naurettiin isomahaisille miehille, kun saatto perä vilahdella. On se hienoa tää tasa-arvoisuus perse vilkkumaan vaan, miehet ainakin tykkää:)
ainakaan minä en löytänyt mistään sopivia vaikka hakemalla hain. Rintsikat topin alla ovat ihan ok vaikka näkyvätkin jos ovat esim samaa väriä topin kanssa. Mitä pahaa niissä on? Ketä voi haitata olkaimet jos vähän näkyvät?
ainakaan minä en löytänyt mistään sopivia vaikka hakemalla hain. Rintsikat topin alla ovat ihan ok vaikka näkyvätkin jos ovat esim samaa väriä topin kanssa. Mitä pahaa niissä on? Ketä voi haitata olkaimet jos vähän näkyvät?
Itselläni on rinnat kokoa 70F ja todellakin käytän olkaimettomia jos asu vaatii. Ei ole ongelmaa ja ihan yhtä mukavat ovat kuin olkaimellisetkin.
mutta yksiäkään toimivia en ole löytänyt, korsetti on ainoa mikä toimii ja on hiukan hiostava tällä kelillä. Narutoppien kanssa käytän ohutolkaimisia liivejä jotka topin kanssa saman väriset.
rintsikan olkainten näkyminen on mielestäni jotenkin "halpaa". Miksi ne rintsikat täytyy laitaa toppienkin alle, kun on saatavana olkaimettomia rintsikoita? Ei maksa paljon ja yhdet sellaiset riittää hyvin Suomen ilmastossa. Kaiken huippu on nää läpinäkyvät olkaimet rintsikoissa. Näyttää kuin olisi jotkin teipit selässä.
Rintsikoiden näkymisen lisäksi ärsyttää alushousujen reunojen näkyminen vaatteen läpi. Yöks.
Itse en ole nimittäin löytänyt hyviä: joko valuvat alaspäin, tai puristavat rumasti yläosasta.
Itselläni on rinnat kokoa 70F ja todellakin käytän olkaimettomia jos asu vaatii. Ei ole ongelmaa ja ihan yhtä mukavat ovat kuin olkaimellisetkin.
istuvat olkaimettomat liivit. Miten ihmeessä muuten voi ketään haitata jos topin kanssa saman väriset olkaimet vilkkuvat? Miten ne liivin nirunarut eroavat toppien nirunaruista? :D:D:D
mulle on ihan luonnollista että kesähelteillä ne näkyvät toppien alta eikä koskaan ole mua toisten olkaimet häirinneet....oudoista asioista sitä ihmiset voivatkin häiriintyä :)
että aika kauhistunut olisin oman elämäni pateettisuudesta jos vieraiden ihmisten rintsikannauhat alkaisivat minua ärsyttää! Olisi kyllä itsetutkiskelun paikka.
Mun puolestani kukin kulkekoon missä tykkää, mua ei hetkauta muiden vaatetus (saatikka että ihan ärsyttäisi).
koska jokainen tietää, että naiset käyttävät rintaliivejä.
toiset naiset näin "vihjailevat" rinnoistaan? Mitään muuta syytä tällaiseen harmitukseen en keksi...
persvakoa voi näytellä, mutta ritsikkaolkaimet eivät saa edes vilahtaa! Ja minä kuolen nauruun!!!! Kandee lukea alotus muuten niikuin joku tuolla jo ehdotti!
Saavat olla kalliitkin, jos oikeasti jossain on ei-valuvat ja ei-puristavat olkaimettomat isossa koossa! Sen investoinnin mä haluan ilomielin tehdä.
Merkki ja ostopaikka, pliis?
Itse en ole nimittäin löytänyt hyviä: joko valuvat alaspäin, tai puristavat rumasti yläosasta.
Ja jos jotain ärsyttää rintsikanolkainten näkyminen, ei se silti tarkoita, että se olisi kyseisen henkilön suurin ongelma tai että asia olisi ihan kauhea asia. Vaan vain sitä, että ärsyttää. Ärsytys on kuitenkin suht lievä ilmiö.
Muakin tällä hetkellä ärsyttää kun varpaankynnestä on kynsilakka kulunut, mutta ei se silti mun maailmaa kaada.