Mitä tykkäisit jos miehesi lähtisi golffaamaan
firman 25-vuotiaan myyntisihteerin kanssa? Ja kuvitellaan siis että miehesi golffaa, vaikka näin ei todellisuudessa olisikaan :)
Kommentit (5)
Se saisi tehdä sitä ihan kenen kanssa haluaisi. Mitä sillä on väliä onko myyntisihteeri tai ei ja minkäikäinen ja mitä sukupuolta on? Jos mä en tykkää golffata ja mies tykkää, niin kivahan se on että sillä on kaveri jonka kanssa golffata.
Saisi mennä myös ihan mielellään vaikka minäkin pitäisin golffista.
Miehen muuten on tehnyt vaikka mitä (ei kuitenkaan sitä) firman hemaisevan, nuoren ja fiksun sihteerin kanssa. Esim. lasketellut, saunonut ja uinut.
joten se saa tehdä itse omat päätöksensä. Olen myöskin niin varma asemastani, että menkööt vaikka Miss Suomen kanssa. En myöskään kärsi omistuksenhalusta, enkä mustasukkaisuudesta, koska itsetuntoni on vahva.
Jos mieheni haluaisi pettää minua, se voi tapahtua vaikka ruokatunnilla.
Mieheni on oikeutettu myös tekemään mitä haluaa, koska hän on aikuinen ihminen, jolla on aikuisen ihmisen oikeudet.
En myöskään halua olla rajoittava hellapoliisi, koska se karkoittaisi hänet kauemmas...
Jos rakastat jotain, päästä se vapaaksi.
Jos se ei palaa, niin ei ole tarkoitettu.
Jos se palaa, hän on ikuisesti sinun tai jotain muuta vastaavaa, mutta näin uskon.
Miksi taas automaattisesti otaksutaan, että myyntisihteeri on nainen? Saisiko se mies mennä sen kanssa golfaamaan jos se olisikin toinen mies? Sihteeri on ammatti, ei sukupuoli.
kaksikymppinen tytteli haluaisi golffaamaan mun päälle nelikymppisen miehen kanssa. Luulisi että sillä olisi omiakin kavereita.
Se saisi tehdä sitä ihan kenen kanssa haluaisi. Mitä sillä on väliä onko myyntisihteeri tai ei ja minkäikäinen ja mitä sukupuolta on? Jos mä en tykkää golffata ja mies tykkää, niin kivahan se on että sillä on kaveri jonka kanssa golffata.