Olipas taas yksi "lapsi lähtee talosta, ei koira"-äityli linja-autossa.
Äityli selosti puhelimeen kuinka ei ollut ehtinyt aiemmin matkaan koska koira piti käyttää ulkona. Rattaissa hänellä oli n. 1v lapsi, jonka molemmat kädet olivat aivan atooppisen ihottuman peitossa ja ihottumaa myös naamalla.
Ei kauheasti tarvitse lääketiedettä edes opiskella että jo tajuaa sen mitä äityli ei ollut tajunnut.
Lapsi ihan selvästi allerginen koiralle, (oli vielä pienikokoinenkin, liekkö ruoka-aineallergioitakin), mutta piski on perheelle selvästikin lapsen hvvinvointia tärkempää.
Kommentit (27)
kannata alkaa intellä, kohta sieltä alkaa tulla vittusaatanaa ja sitä vanhaa nillitystä.
Ja ei olis kyllä ollenkaan tehnyt mieli ottaa sitä inhaa ihottumapentua syliin, yöks.
Ei se pentu nyt ihan terve ollut, ei ainakaan mun terveillä lapsillani tuollaista rupista ruttoa iholla ole. Vaikkei meillä koskaan siivotakaan, ehkäpä juuri siksi.
Ja ei olis kyllä ollenkaan tehnyt mieli ottaa sitä inhaa ihottumapentua syliin, yöks.
Ei se pentu nyt ihan terve ollut, ei ainakaan mun terveillä lapsillani tuollaista rupista ruttoa iholla ole. Vaikkei meillä koskaan siivotakaan, ehkäpä juuri siksi.
ottaisitko sä muuten jonkun vieraan pennun syliis? Eikö sun pitäny inhota kaikkia lapsia?
Eikä oo kissalanpoikia kyllä ovella näkynyt. Liekkö niillä vähän tärkeempiäkin hommia. Eikä oo muuten näkynyt Liberoasuisia pentujakaan.
kirjoittaa näin helposti tunnistettavia juttuja?
Niin hullulta kuin se kuulostaakin, niin mun lapsellani on atooppista ihottumaa, eikä ole edes allerginen millekään!! Iho on vain kovin kuiva. Näin kesällä on toki paljon parempi, mutta viime talvena kovien pakkasten aikaan oli todella punaisten rohtumien peitossa. Kamalia läiskiä oli kauttaaltaan! Saatiin sitten reseptille hyvää rasvaa (ja ajoittain kortisonivoidetta levitetään ihottuma kohtiin) ja lopulta iho oli vähän parempi. Mutta ajoittain ei meinaa lähteä nuo ihottumat edes sillä kortisonilla.
Meillä ei siis ole lemmikkejä ja ei ole allerginen ruoka-aineille.
Että mikä valopää ap taas onkaan...
Hieno alotus kyllä, mutta loppupeleissä jäät aina häviölle,sorry!