Heitin miehen ulos.. ja se tosiaan lähti.
Miehellä on ollut viimeaikoina työstressiä, eikä ole ollut mikään ihannepuoliso, lisäksi on tosi poissaoleva isä. Puhummattakaan kaljoittelusta, kaljapöhnässä se nykyään on useammin kuin selvinpäin. Ja kun on selvä, tuijottaa sohvalla tylsänä telkkaria.
Viime yönä mun mitta tuli täyteen, mies tuli "työpalaverista" ihan pierussa, valvotti mua kuorsaamalla, kaatuilemalla, eikä vaivautunut edes sanomaan missä oli ollut. sanoi vaan ettei ole tehnyt mitään pahaa, ja kuorsasi. Aamulla ratsasin puhelimen, ja kävi ilmi että oli sopinut työkaveriden (myös naispuolisille oli viestitellyt) kanssa etukäteen kaljoittelusta, mutta mulle ei ollut vaivautunut kertomaan, oli muka jäänyt töihin pitkäksi aikaa ja sitten kun oli niin myöhä, menivät kupille. Ja tosiaan viestit (kahdelle miehelle, kahdelle naiselle) paljastivat että ryypiskelystä oli sovittu etukäteen.
Heitin miehen ulos, puhuin jopa erosta. Mies lähti, vikisi vaan ettei ole tenyt mitään pahaa. Yritti soittaa mun perään, mutta kun en vastannut, laittoiviestin että lähtee vähäksi ajaksi miettimään elämäänsä, ja laittaa puhelimen kiinni.
Mitä vittua mä teen????
Kommentit (27)
anna sen rypeä muutama päivä oikein kunnolla.
kun noin helposti lähti ja laittoi puhelimen kiinni? Tiedätkö mihin meni?
Pakkaat äijän kamat ja käsket hakea kamsa pois.
Miettiköön sitten tykönään mitä on tullut tehtyä.
Siis siinä, että itse ajoin miehen pois pahan riidan päätteeksi, ja mies sit lähti. Laittoi puhelimen kiinni, enkä saanut häntä kiinni pariin päivään.
Sen jälkeen mies tuli kotiin ja asiat sovittiin. Noiden tapausten jälkeen käytiin pariterapiassa ja päästiin eroon noista touhuista. Kummassakin oli vikaa. Nyt ei päästetä tilannetta niin pahaksi.
Nythän sulla ei ole muuta tilaisuutta kuin odottaa. Voit toki yrittää soittaa tai laittaa tekstaria, jonka mies näkee heti, jos laittaa puhelimen päälle. Kantsii laittaa välitystiedot päälle, niin näet milloin viesti menee perille. Itse ajoit miehen pois ja ja nyt sitten kärsit siitä. On mahdollista, että miehesi on oikeasti jossain miettimässä tai sitten hän voi olla ryyppäämässä tai toisen naisen luona.
Ilmeisesti haluat kuitenkin jatkaa miehesi kanssa?
Mutta entä jos mieheni parhaillaan tekee jotain sellaista mitä en voi anteeksi..
ap
onko mies kuinka masentunut, itsetuhoinen. Onko semmoinen henkilö että vois tehdä itselleen jotain? Ero ja perheen menetys on miehelle kova pala.
Siitä kun toistaa ettei ole tehnyt mitään pahaa, mulle tulee mieleen että toinen naisista on yrittänyt iskeä häntä ja ainakin vielä eilen mies oli kieltäytynyt kohteliaisuudesta.
etkä "heittänyt ulos". Nyt hän voi vedota siihen, että itse ajoit hänet pois.
Masentunut saattaa olla kyllä :( Mutta eipä tässä nyt perheen menettämistä ole vielä syytä itkeä, en minä häntä lopullisesti heittänyt. Kyllä hän sen tietää.
Mitä ihmettä voisin viestillä laittaa? Tahtoisin laittaa viestin, mutta mitä? En pyydä häntä takaisin,kuten joku sanoi, rypeköön nyt jonkun aikaa. En tahdo ruikuttaa ja udella missä on, enkä tahdo myöskään haastaa riitaa. Mitä voisin laittaa?
ap
Aina sama laulu, olet oikeassa, parannan tapani. Ennen muutos kesti viikon, nyt ehkä seuraavaan päivään.
ap
Itsekin muistan ne fiilikset, kun pari päivää yritin saada yhteyttä ja itkin ja odotin ja yritin jatkaa lasten kanssa elämää. Mun mies oli yleensä ryyppäämässä jossain, nukkui hotellissa tai sit mökillä yksin ryyppäämässä.
Voimia! Mut ehkä kannattais harkita pariterapiaa, kun tuosta selviätte. On aika pahasti tehty ajaa toinen pois kotoaan, mutta katoaminenkaan ei ole reilua, vaan valtapeliä.
t: se, joka on ollu samassa tilanteessa (en muista numeroa)
Mutta entä jos mieheni parhaillaan tekee jotain sellaista mitä en voi anteeksi.. ap
Anteeksi, että ajoin sut pois. En silti hyväksy sun viime aikaista toimintaasi. Toivottavasti saat mietittyä rauhassa ja haluat pelastaa perheesi muuttamalla tapasi.
Tms.
Masentunut saattaa olla kyllä :( Mutta eipä tässä nyt perheen menettämistä ole vielä syytä itkeä, en minä häntä lopullisesti heittänyt. Kyllä hän sen tietää. Mitä ihmettä voisin viestillä laittaa? Tahtoisin laittaa viestin, mutta mitä? En pyydä häntä takaisin,kuten joku sanoi, rypeköön nyt jonkun aikaa. En tahdo ruikuttaa ja udella missä on, enkä tahdo myöskään haastaa riitaa. Mitä voisin laittaa? ap
ekana pistät sen pihalle, se tyytyy osaansa ja lähtee miettimään, sit kuitenkin haluat, ettei se tee "mitään", et kuitenkaan halua tietää missä se on, haluat, että se rypee. Taidat nyt itse rypeä ennemminkin kuin miehes. Itse pistit sen pihalle, toivo mielessäs, että se tulee takaisin. Ei kannata uhkailla sellaisilla, joita ei ole valmis toteutamaan.
Jos aina vaan antaa tyhjiä lupauksia...
En tajua. Ensin heitetään pihalle ja sit ollaan heti laittamassa viestiä perään ja vonkaamassa takaisin. Jeesus mitä soutamista ja huopaamista...
kuulostaa tutulta. Samat kuviot työstresseineen (mikä lie oikea syy?) ryyppäämisineen ja kertomatta jättämisineen. Ja homma jatkunut jo pidempään. Olemme nyt muuttamassa erilleen. GREAT!
Sanoin että ellei hän lähde, minä menen lasten kanssa jonnekin. Olisin voinut mennä äidilleni, jolloin miehen olisi pitänyt jäädä kotiin koiravahdiksi. Hän lähti. Ei hänen luonteellaan jäädä ellei olla toivottu. Hän on sellainen että ei häntä tarvitse ulos heittää, riittää että ilmaisee hänen olevan ei toivottu henkilö. Pelottaa vaan se, että tämä ei olekaan käänne parempaan, vaan tästä alkaa kunnon alamäki..
En tiedä mikä on alkoholistin raja? Hän nauroi joskus paskasesti kun vihjaisin hänen olevan alkoholisti, itse en olisi niin varma väitteen naurettavuudesta..
ihan oikein sun miehelläs on mietinnän paikka onko se valmis sitoutumaan sun kanssa olemiseen
jos nyt pyytelet anteeks ja anelet kotiin, niin se on viesti siitä, että herran sopii tehdä mitä huvittaa
Jos aina vaan antaa tyhjiä lupauksia... En tajua. Ensin heitetään pihalle ja sit ollaan heti laittamassa viestiä perään ja vonkaamassa takaisin. Jeesus mitä soutamista ja huopaamista...
En voi nyt pyytää anteeksi pihalle heittämistäni, sehän on ainoa oikea ratkaisu, ellei jaksa ukkoa katsoa! En tahdo että eroamme, en tahdo että hän pettää tai nauttii vpaudestaan, en tahdo että hän tulee yöllä kukkapuskan kanssa.
Tahdon että hän on jossain kaukana hetken, mutta olisi se ihan kiva tietää että hän on kunnossa! Kyllä minä häntä rakastan, tahdon vain että hän ottaisi itseään niskasta kiinni ja olisi MIES..
ap
lisäksi on tosi poissaoleva isä.
Tämä virkkeen loppusi antaa siihen oivan mahdollisuuden.
Miehesi on myös lastesi isä. On "ihan sama" aikuiselle vaimolle jos hän menee jonnekin pohtimaan elämäänsä eikä vaimo saa häntä kiinni. Mutta ei ole todellakaan ihan sama että lasten isä katoaa.
Laitat miehellesi tämän tyylisen viestin:
"Hei, lapset ovat ihmeissään ja huolestuneita kun hävisit yhtäkkiä eikä sinusta ole kuullut. Minä en kohta enää tiedä miten lapsia rauhoitella joten ota yhteyttä kotiin ja lapsiisi".
muuta mieltäsi siitä, että nyt on tilanne selvitettävä. Miehen vikinöistä en ole tehnyt mitään pahaa viis. Eikö se ole jo ihan riittävän pahaa, että jättää puolisonsa pahalle mielellä, antaa olla huolissaan ja jättää lapset hoitamatta eikä kerro aikeistaan eikä enää suunnittele yhyteistä elämää ja arkea.
Erota ei tarvitse, asiat vaan pitää puhua halki, säilyttää mieli tyynenä ja ymmärtää, että nyt taisi tulla välillä se vastamäkikin eteen. Tsemppiä.
pyydät nenänvalkaisua/alkoholittomuutta ja parisuhdeterapiaa??