Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet todella ujosta yli kolmikymppisestä perheenäidistä?

Vierailija
27.07.2010 |

Joka ujostelee eikä uskalla paljon puhella mitään :( Muuten on todella ystävällinen ja hymyilee paljon, mutta ujoudesta ei pääse eroon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös ollut ujo mutta se on onneksi helpottanut iän myötä..

Vierailija
2/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla omissa oloissaan.

t. ujo myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella ujo viisikymppinen.

Vierailija
4/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ujo äiti + siihen väsymys niin ei tosissaan edes jaksa kiinnostaa olla sosiaalinen.

Vierailija
5/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en jaksa kauan yrittää. Puhun mieluummin niiden kanssa jotka puhuvat jotain takaisinkin. Mutta enpä paljon muuta ajattele.

Vierailija
6/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliin ystävälliseen sävyyn. Pitäisin varmasti hänestä. Minäkään en ole mikään maailman ulospäinsuuntautunein tyyppi... Punastun helposti enkä juttele hirveän rohkeasti isossa porukassa.

Vierailija
7/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin menetin paljon ujoudesta kun YKS:ssa esittelin reveltyä pimpsaani jokaiselle vastaantulijalle, pitäähän niiden lääkäriopiskelijoiden oppia.

Vierailija
8/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinäpäs kaksoisolentoni:)Terveisin yli kolmekymppinen,ujo,ystävällinen,hymyileväinen perheenäiti.Ei ujous pahe ole!välillä se kyllä harmittaa..

Vierailija
9/9 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän jutella esim. jos puistossa on joku mamma ja jos huomaa,että toinen ei halua jutella ni sillo jätän asian siihen ja huom. kyseiset henkilöt on useimmiten pph. Tosin vasta sattu tapaus, että me mammat hymyiltiin ja lapset leikki keskenään jotain hippaleikkiä ja siis lapsi ja äiti olivat venäläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme