Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun mielestänne laittaa isälle meneville lapsille ruokapussi mukaan?

Vierailija
27.07.2010 |

Asutaan kadun vastakkaisille puolilla, minä vuokralla lasteni kanssa ja isä vastapäätä omistusasunnossaan.

Lapset kyläilevät isällään harva se ilta ja mun pitäis kuulemma osallistua lasten ruokakuluihin kun ovat isällään.

Minä maksan lasten vaatetuksen, ruuan kun ovat minulla ja mahdolliset lääke- ja lääkärikulut. Harrastuskuluja ei lapsilla vielä ole.

Lapsilla "tienaan" 583€, josta lapsilisät ovat 303€ ja isän maksamat elatusmaksut yhteensä 280€.

Isä tienaa kahta työtä tekemällä 3600€/brutto ja minä työttömänä 700€/brutto. Isällä on 4 lasta, joista 3:sta maksaa elatusmaksuja yhteensä 420€.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmän vaippoihin menee kumminkin jo 100€/kk eikä siinä jää sitten elareista ja lapsilisästä kuin 180€/kk vaatteisiin, ruokaan ja lääkkeisiin.

Isompikin kuluttaa kyllä tasan tarkkaan sen 280€, jonka hänestä kuukaudessa saan.

Vierailija
2/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes joutuu keskustemaan, lasten äidit ja isät.. Järkkyä.

Ja vastaus on, EI TARVITSE. Eikö isän rakkaus olekaan niin suurta, että lapsilleen ruuat ostaisi? Tai äidin, vastavuoroisesti jos olisi toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille mukaan. On kuulemma suuret tulot ja vielä suuremmat menot.

Vierailija
4/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TODELLAKAAN

Vierailija
5/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä minä laittaisin lapsille ne eväät mukaan. Sun tehtäväs on tukea lasten ja etävanhemman suhdetta.

Vierailija
6/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummallakaan ei erityisruokavalioita. Ihan samaa HK:n sinistä voivat syödä mitä isänsäkin.

Vierailija
7/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ruuat, korvikkeet ja vaipat. Isä on ruokkinut vain 4-vuotiaan omalla kustannuksellaan.

Laitan vastedeskin vaipat mukaan, mutta ruokapussia en suostu laittamaan. Kyllä isä tapaa lapsiaan, mutta kitisee ruuasta.

Vierailija
8/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla neljä lasta, 3:sta 'elareita'. Ikinä en olisi lisääntynyt. Taidatte olla samaa sarjaa. Roiskitaan mukeloita sinne ja tänne.

Vierailija
9/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pyytäis, saisin sellaisen huutonauru-kohtauksen ettei mitään rajaa.

Vierailija
10/10 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai sopimusta pitää muuttaa

teevee äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän