Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri pyysi ottamaan paidan ja liivit pois...

Vierailija
27.07.2010 |

kun menin valittamaan pitkään jatkunutta kurkkukipua! Kuunteli "keuhkoja" tosi tarkkaan ja kyseli kun koski hartioihin että "aristaako, sattuuko?" Toi tk-lääkäri oli omalääkärin sijainen, hyvä jos 30vee! Mistä lähtien sitä pitää olla tissit paljaana jos on vikaa kurkussa ja hartioissa? Taisi olla niin että hyvin säilynyt ulkomuotoni laittoi lääkärin ylittämään valtuutensa...ja laittamaan kirjeen potilasasiamiehelle mahd.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yh-mamma taas näkee valveunia: Tottakai, just sun riipputissis sai lääkäripojan sekaisin!

Vierailija
2/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. keuhkokuumeen poissulkua... ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukut kaikkia yh:ta aivan syyttä suotta. Onko sut joku yh jättänyt ja nyt olet kaikkia vastaan. Kasvata selkäranka.

Vierailija
4/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on IHAN joka kerta kuunneltu myös keuhkot kun olen mennyt kurkkukivussa tk:n.

Jos ei olisi nuin tehnyt, niin olisit valittanut ettei katsonut muuta kuin kurkun.

Vierailija
5/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottiko rinnan suuhun ja lipaisi kielellään, ettei vain ole rintatulehdusta liikkeellä.

Teetköhän kuitenkin kärpäsestä härkäsen?

Vierailija
6/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin nivelsärkyä sormissa. Lääkäri käski riisua alusvaatteisilleni :) "Perusteellinen lääkärintarkastus, eikä tässä kainostelut auta".

Vierailija
7/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammalla on aivot kuumentuneet.

Tulehdussairauksissa on ihan normaalia kuunnella keuhkot ja myös sydän, ja sen kuuntelua liivit haittaavat.

mutta jos tuolla saa jännitystä ja värinää päiväänsä, mikä siinä.

Vierailija
8/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pitkään ilman sitä, niin alkaa kuvittelemaan että kaikki on jotenkin seksuaalista. On meinaan pari tuttua yh:ta, ja puutteessa hourailevat jut tämmöstä.

Vierailija
9/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia nain yleensaottaen ei nakuilu haittaa yhtaan, kaydaan alasti yhteissaunoissa ja seka-saunailloissa yms ja se on ihan luonnollista, mutta kun mennaan laakariin ja pitaa ottaa liivit pois niin kainostuttaa.

=D

Vierailija
10/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan ok-muotoiset b-kupin rinnat. Kumma että just mun piti paljastaa ne, koska kyllä stetareilla kuulee olkaimen vierestäkin jos haluu!

Vierailija
11/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole ihan asiallista käytöstä lääkäriltä. Mulla on aina riittänyt, että otan paidan pois, liivit on voinut jättää. Eihän se mistään nännien päältä sitä sydäntä kuuntele?? Sinuna kysyisin potilasasiamieheltä, olikohan ihan asiallista toimintaa.

Mun sisko (18 vee) meni vuosi sitten lääkäriin, kun sillä oli hartiat jumissa. Lääkäri käski ottaa paidan ja liivitkin pois ja jumppaamaan sellaisella jumppakepillä seisoma-asennossa sen lääkärin edessä. Siis tissit paljaana!! Että venytäppäs vasemmalle ja sitten oikealle jne. Todella törkeetä! Teki valituksen ja lääkäri sai asiasta huomautuksen (vai oliko se varoitus, en enää muista).

Vierailija
12/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääpällään suhun ja remonttimiehet tulevat teille pillit ojossa kun sä oot niin vastustamaton! Ihquuu!

Vierailija
13/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkokuumeen (se voi olla myös kuumeeton) selvittämiseksi! Ei kannata mennä lääkäriin jo on noin yliherkkä!

Vierailija
14/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos tällaisilla kuvitelmilla saa piristystä päiväänsä, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan.

Saadaanhan me muutkin tästä iloa :D

Vierailija
15/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeesti että sun purnaus suistaa jonkun lukeneen tohtorin kortistoon, sitä voidaan ehkä huomauttaa mutta ei seuraamuksia tule...sitä paitsi lääkärit on keskenäänkin tosi solidaarisia. Ja tässä tapauksessa ei ees oo mitään hämärää!

T: Terveydenhoitaja tk:sta

Vierailija
16/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsesta tuntuu epavarmalta, niin eiko voisi suoraan sanoa etta jatat mieluummin liivit paalle oman mukavuuden nimissa.

Siinahan se laakari saa sitten perustella pyyntoaan !!

Vierailija
17/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en ole edes kiinteä, mutta olen isorintainen.

Kutsui vielä työkaverin paikalle kun olin ilman paitaa

Vierailija
18/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minulta 30-40 kg ylipainoiselta ja rumaltakin on pyydetty ottamaan paita sekä liivit pois, kun lääkäri on kokenut keuhkojen kuuntelun tärkeäksi. Oli lääkäri sitten nuori tai vanha tai mies tai nainen, niin monesti on niitä keuhkoja kuunneltu ja tarkkaan. Taidan olla kiloineni ja riippurintoineni sitten tosi kuuma pakkaus!

Muuten, yleensä mitä nuorempi lääkäri on kyseessä, sitä tarkemmin tekevät toimenpiteet, koska sitä vuosien kokemusta ei ole.

Vaan ihan ok-muotoiset b-kupin rinnat. Kumma että just mun piti paljastaa ne, koska kyllä stetareilla kuulee olkaimen vierestäkin jos haluu!

Vierailija
19/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ole koskaan tarvinnut liivejä pois ottaa jos sydäntä on kuunneltu, paidan pois ottaminen riittää

Vierailija
20/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh siksi että kun on pitkään ilman sitä, niin alkaa kuvittelemaan että kaikki on jotenkin seksuaalista. On meinaan pari tuttua yh:ta, ja puutteessa hourailevat jut tämmöstä.

Ihme yleistyksiä että kaikki yh:t olis "pitkään ilman sitä" ja "puutteessa" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä