Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihamieliset vastaukset !

Vierailija
27.07.2010 |

Olen tässä vuosien varella käynyt vauva lehden keskustelu palstalle, mutta nyt jätän hyvästit. Monet viestit jossa äiti tarvitsee oikeasti apua, saa usein kohtuuttomia vihamielisiä vastauksia.

Ihmisillä on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta tämä hyökkäys meitä äitejä kohtaan on aivan hirveä. Hyvän tuulisen keskustelupalstalle on tullut haukkuma palsta. Olisin niin toivonnut että jossain olisi oikeasti semmoinen ryhmä jossa erillaisuudet saavat olla, ja yhdessä ratkotaan ongelmia. Meidän ei tulisi kilpailla siitä kuka on paras ja uhraavainen äiti ! Jokainen äiti on kullan arvoinen asia riippumatta perheen valinnoista.

Toivotan kaikille äidille ja tuleville äideille hyvää kesän jatkoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle näistä sanoista.

Varmasti pärjäät paremmin ilman tätä palstaa ja ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein olen päättänyt etten tänne enää tule, mut aina välillä käyn katsomassa ja sama meno jatkuu ja pahenee vaan.

Kai se on niin että jotkut tulee tänne purkaan omaa pahaa oloaan. Itsekkin olen mieleni monesti täällä pahoittanut kun olen ilkeitä vastauksia saanut asialliseen kysymykseen tai kommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äideille, joilla on suhteellisuuden- ja todellisuudentaju kohdillaan. Pitää olla sellanen suodatin, koska täällä todella saavat kaikki kukat kukkia.

Ei herkkänahkaisille.

Vierailija
4/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en kyllä allekirjoita alkuunkaan...

Vierailija
5/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selvä v..tuilu. tääl jotkut on oikeesti tosi inhottavia. nimettömänä on niin helppo kirjoittaa mitä vaan, ei tarvii ottaa vastuuta sanoistaan.