Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en pese erikseen valko ja kirjopyykkiä!

Vierailija
27.07.2010 |

no tietyssti jos esim. uusi punainen paita niin en laita sitä samman koneeseen valkoisten huosujen kanssa, mutta kun paita on pari kertaa pesty niin kaikki mahdolliset likaset vaatteet,lakanat, sukat, alusvaatteet vaan sinne samaan koneelliseen! Nyt kaikki ihmettelee että miten sä voit, mutta voin kertoo että puhdasta tulee!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teidän vaatteet on valkoisia, ne on harmahtavia. Tunkkaisen värisisiä ja oloisia.

Vierailija
2/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu harmaata! Mutta sinähän sen varmaan tiedät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia on niin vähän, ettei jaksa kerryttää kokonaiseksi koneelliseksi.

Vierailija
4/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu harmaata! Mutta sinähän sen varmaan tiedät paremmin.

Vierailija
5/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omina koneellisinaan, mutta valkoisen ja vaaleasävyisen kirjopyykin yhdessä. Aika ajoin pesen valkoiset lakanat ja pyyhkeet valkaisupesulla, mutta se johtuu yksittäisistä tahroista ei "harmaudesta". Uudet värilliset vaatteet pesen tietenkin sellaisen koneellisen mukana, jossa ei ole puhtaasti valkoisia vaatteita ym.

Vierailija
6/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli vaan vähän pyykkiä. Kyllä ne valkoiset vaattteet muuttui harmahtaviksi, vaikka tummat vaatteet oli moneen kertaan aiemminkin pestyjä.

Mulla iso perhe, joten pyykkiä riittää. Välillä pistän vähän likaiset vaatteet puolen tunnin pikaohjelmalla, jos niitä on vähän.

Vierailija
7/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee samaan koneeseen, mikään ei oo ikinä menny pilalle. Pyykinpesu tai jonkun hieman "harmaantuminen" on ehkä pienin mun huolen aiheista, ei jaksa stressaa :)

Pääasia että vaatteet sun muut on aina siistit ja puhtaat!

Ja joo, en edes yritä olla täydellinen äiti, pätee moneen muuhunkin meidän elämässä.

Kaikki saa silti hyvän ruuan, uusimmat lelut, puhtaat vaatteet, siistin kodin jne.

Riittää meille!

Vierailija
8/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee samaan koneeseen, mikään ei oo ikinä menny pilalle. Pyykinpesu tai jonkun hieman "harmaantuminen" on ehkä pienin mun huolen aiheista, ei jaksa stressaa :) Pääasia että vaatteet sun muut on aina siistit ja puhtaat! Ja joo, en edes yritä olla täydellinen äiti, pätee moneen muuhunkin meidän elämässä. Kaikki saa silti hyvän ruuan, uusimmat lelut, puhtaat vaatteet, siistin kodin jne. Riittää meille!

Aika usein näkee kirppiksillä noita vaatteita jotka on selkeesti pyörineen värillisten kanssa samassa koneessa.

Ei mua ainakaan houkuta ostamaan. Sinänsä mulle on yksi ja sama mitä kukakin päällensä pistää tai miten vaatettaa lapsensa. Mutta en vaan ymmärrä miksi joku haluaa valkoisen vaatteen ja sitten tekee siitä harmaan. Eikö olis helpompi ostaa samantie se selkeesti harmaa, kuin pitää sitten päällä likaisen valkoista.

Vierailija
9/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne siitä vielä harmaannu kun pesen muutaman koneellisen lisää :)

Enkä voisi kuvitellakaan vieväni huonoksi menneitä/rikkinäisiä/harmaantuneita vaatteita kirpparille... Ei muutenkaan ole tapana vaatettaa omaa lasta kirppiskuteilla, vaikka sieltä varmasti ihan hyvääkin tavaraa löytyisi :)

Liian harvoin tulee vain käytyä!

Vierailija
10/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaiseksi pyykissä värjäytynyt paita. Se oli alunperin ollut ehkä joku hailakan vaaleansininen. Hassua kun kehtasi tulla sen kanssa kauppaan.

Vierailija
11/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siitä tulis joku lila tai violetti sitten jos on punaisen vaatteen pyykissä kohdannut?

Vierailija
12/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne siitä vielä harmaannu kun pesen muutaman koneellisen lisää :) Enkä voisi kuvitellakaan vieväni huonoksi menneitä/rikkinäisiä/harmaantuneita vaatteita kirpparille... Ei muutenkaan ole tapana vaatettaa omaa lasta kirppiskuteilla, vaikka sieltä varmasti ihan hyvääkin tavaraa löytyisi :) Liian harvoin tulee vain käytyä!

Hietsun kirppistä voin suositella. Ja ihan vaikka sulle itsellesi, lapsille ei ole mikään pakko käytettyä ostaa.

Mutta tota mä en usko että teidän valkoiset vaatteet ei muka vaiha väriä vaikka peset ne tummien tai kirjavien kanssa. Sä et sitä vaan itse huomaa, kun oot tottunut likaisen valkoiseen väriin. Muut huomaa.

Vierailija
13/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satun näkemään jonkun ihanan puuvillavaatteen, jonka edellinen omistaja on pilannut pesuissa harmaaksi. Ostan jos hyvin halvalla irtoaa. Varma konsti saada takaisin vitivalkoiseksi on laittaa pesuun kera Omon tai Arielin valkaisuaineellisen pulverin. Ja taas säihkyy :)

Vierailija
14/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä äärimmäisen harvoin niin äiti kuin poikakaan käyttää vitivalkoista. :)

Ne harvat valkoiset vaatekappaleet on varmasti niin vähässä käytössä etteivät juuri ehdi pyykissä pilaantua! En ole edes yrittänyt väittää vastaan missään vaiheessa, kerroin vain mun tapani joka ei varmasti ole se oikea kellekään muulle :D

Hyvää yötä mussukat, älkää antako pipon kiristää, hikoaa vaan turhaan näillä helteillä :)

Vierailija
15/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä äärimmäisen harvoin niin äiti kuin poikakaan käyttää vitivalkoista. :) Ne harvat valkoiset vaatekappaleet on varmasti niin vähässä käytössä etteivät juuri ehdi pyykissä pilaantua! En ole edes yrittänyt väittää vastaan missään vaiheessa, kerroin vain mun tapani joka ei varmasti ole se oikea kellekään muulle :D Hyvää yötä mussukat, älkää antako pipon kiristää, hikoaa vaan turhaan näillä helteillä :)

Hassua että joku edes niin kuvittelee :)

No, mä suon kyllä ton pikku anarkian jokaiselle joka sitä halajaa, onhan se varmaan kiva tuntea edes josssain asiassa olevansa villi ja poikkeava, vaikka esim. pyykipesussa.

Vierailija
16/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. "pieni villi ja poikkeava pyykkianarkisti", joka ei ikinä uskonut oman pyykinpesunsa häiritsevän ketään näin kovasti

HUHHHH :D

Vierailija
17/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. "pieni villi ja poikkeava pyykkianarkisti", joka ei ikinä uskonut oman pyykinpesunsa häiritsevän ketään näin kovasti HUHHHH :D

Vierailija
18/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskittyisit vastaileen tuolle ap:lle etkä minulle, se tässä varmaan oli aloittajan toivomus :D

Mä voin jatkaa tätä VALTAISAA omaa numeroani ihan yksinäni :)

Vierailija
19/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskittyisit vastaileen tuolle ap:lle etkä minulle, se tässä varmaan oli aloittajan toivomus :D Mä voin jatkaa tätä VALTAISAA omaa numeroani ihan yksinäni :)

Vierailija
20/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihan pimennossa mistä otit hepulit, kai ne oli ne pyykit sitten...