G: Mieleenpainuneita typoja?
Kommentit (14)
mutta mä olen ollut kauan palstalta pois, enkä oikeasti nyt tajua, mitä tuo typo tarkoittaa, ja mistä tässä ketjussa on kyse?? :D Voisiko joku selventää T:tyhmä
Runo kortissa:
Joulun taikaa,
joulu naikaa.
Vaikka luulen, että oli tahallaan tehty, mutta hauska juttu ja ketju silti! Toinen oli sit se pimpuli -ketju.
...että missä olet matkustanut perseesi kanssa. Ei ollut ilmeisesti tarkoituksella, sillä aloittaja närkästyi ketjuun tulleista kommenteista :P
Minä taas kerran töissä oikoluin työtodistusta, jossa luki "XX eroaa pyynnöstäni" kun tietenkin olisi pitänyt olla "XX eroaa pyynnöstään"...
se olikaan, oliko joku ostamassa/rakentamassa 10 neliön omakotitaloa?
mutta mä olen ollut kauan palstalta pois, enkä oikeasti nyt tajua, mitä tuo typo tarkoittaa, ja mistä tässä ketjussa on kyse?? :D
Voisiko joku selventää
T:tyhmä
se olikaan, oliko joku ostamassa/rakentamassa 10 neliön omakotitaloa?
Tämä:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/983164/mika_on_taa_j…
Ja ite kirjoitan usein perse ku pitäs olla perhe. Freudilaista kai :-)
Oli onlinen puolella mutta naurattaa silti. Piti siis olla valokaapeli.
Kaverilleni valitin alaselkää, ja se sanoi että sulla on varmasti se välilihan pullistuma, tietenkin tarkoitti välilevyn, ja arvaa kun sain naurultani sen korjatuksi.... :)
eräs ihminen kirjoitti pillufarkut. Kun nasevia vastauksia alkoi tulemaan, hän nauroi niille katketakseen, kuten myös omalle pikku krijotusvriheelleen. ;)