Seksi lisää seksiä
tai ainakin sen haluamista - ainakin miehellä...
Ok, meillä on erilaiset tarpeet. Mulle riitäis mainiosti paljon vähempi kuin miehelle ja jonkinsortin kompromissin turvin tässä sitten keikutaan.
Mutta mua lievästi sanottuna nyppii, kun heti jos satutaan peittoja heiluttelemaan muutamana päivänä putkeen, alkaa sit ihan JATKUVA vonkaaminen. :O Siis ei hittolainen! Sit pitäs saada aamuin illoin ja hetken päästä päivälläkin (esim. päikkäriaikaan - paitsi kun kaksi vanhinta ei nuku päikkäreitä... Joo, ei nappaa, jos ipanat on siinä oven takana vaikka olis kuin ovi lukossa. Olen tosi pahoillani...) Ja mielellään pari kertaa putkeen.
Ja sit kiukutellaan, kun sää et enää haluu "ikinä", torjut vaan "aina" ja niin ees päin. Pientä pusua kummempaa hellimistä on ihan turha odottaa ilman mitään "taka-ajatuksia" ("Minkä mä sille voin, että oot niin haluttava...") Ihan kiva olis joskus kumminkin, mutta minkäs mies hepilleen mahtaa..
Joo, olen koittanut selittää, mutta kun vastaus on lähinnä, että seksihän on tosi kivaa! Koit siin nyt sit selittää...
Kommentit (2)
Meillä se on tismalleen samanlaista, mutta päinvastoin. Pusuja ja hellimistä kyllä haluan ihan ilman taka-ajatuksiakin, mut minkäs sitä haluilleen voi kun mies on tuommoinen komistus ja hurmuri.
Mulle riittäisi kerran vuodessa ja mies haluaisi joka päivä.