Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies valehteli?

Vierailija
25.07.2010 |

Olen niin ymmälläni, olemme molemmat vastaeronneita mutta vapaita - ja nyt ilmeni että mies peruutteli toistamiseen treffejä ihan suoraan mulle valehdellen jostain käytännön ongelmista ( passi hävinnyt, lento aamulla, lapset tulivatkin yllättäen hänelle) ja sitten samalla antoi mulla toivoa siitä, että me tavattaisiin joku toinen kerta. Olisi vaan sanonut, että ei ole valmis sitoutumaan - sen sijaan että valehteli mulle viikkokaupalla - olisin sitoutumiskammon ymmärtänyt, nyt jäi tosi paska maku. En ymmärrä miksi hän roikotti mua löysässä hirressä,eikö reilumpaa olisi ollut antaa mun vaan mennä menojaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, auttoivat, varsinkin se huumorisisätöinen...tajusin että ei elämä ole niin vakavaa. Ja tuo viimeinen stoori oli kyllä ihan kauhea juttu.

Vierailija
2/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ehkä pitkä aika teinille, mutta ei aikuisella. Kyllä jos sinä mukava nainen olet, niin varmasti harkitsi hetken ennen kuin dumppasi. Itse nuorena aikuisena vedätin löysässä hirressä miestä vuosikausia. Ja kyllä se oli mulle sisäinen helvetti ja paljon monimutkaisempi juttu, kun että oisin sen vaan lopettanut.

Esim. ripustautujia voi olla vaikea jättää, jos heittävät jotain "en voi elää ilman sua" -stooria. Pointtina siis vaan, että ei sitä varmaankaan kiusallaan tehnyt, vaan kykenemättömyyttään.

Ja kuulostaa tosiaan, että mitään pahaa ei tapahtunut. Pari viikkoa sinne tai tänne. Ainakaan se ei antanut ymmärtää et on sitoutunut ja dumpannut sitten monien vuosien valheiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset eivät saa sanottua selkeää päätöstä, vaan mielummin kitkuttavat, valehtelevat ja siirtävät asioita. Kai ne itselleen perustelevat, että ei halua loukata, mutta käytännössä kyse on yleensä vain omasta mukavuudenhalusta: ei haluta olla paskamainen jättäjä eikä kestetä toisen reaktiota.

Tyypillisesti nämä urpot sitten jättävät tekstarilla, eipä tarvitse katsella toisen pettymystä tai kiukkua.

Vierailija
4/9 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos vähän epätoivoinen?

Vierailija
5/9 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosta on vain vähän aikaa, voi tunteet olla aika solmussa, eikä uusi suhde ole vielä mahdollinen, vaikka vähän sitä toivoisikin?

Vierailija
6/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää otsikko sopis vaikka kirjan nimeksi! Tai näytelmän! "Kallion uusi tragikomedia "Miksi mies valehtili?" huvittaa ja riipaisee neuvokkailla juonenkäänteillään, joissa esitellään neljäkympin kriisiä potevan Mikan ja yksinhuoltajaäidin Riikan monivivahteista suhdetta."

Vierailija
7/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua sitoutua, ei pidä toisesta tarpeeksi

Vierailija
8/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä sanot että mies ei halua sitoutua. Eikö ensin tutustuta rauhassa, joskus siihen menee vuosia. Sitiutumisen halu tulee paljon myöhemmin.

Ei ihme että pistää tuttavuus miettimään, jos tosiaan olet noin omistushaluinen ja päälle painava jo suhteen alkumetreillä.

Vierailija
9/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli vielä pientä, itsellä tullut vastaan vuosien myötä paljon pahempiakin... Eikä se tietty sun tuskaa vähennä.

Paras oli ehkä kahden lapsen isä (pienin vielä taapero), joka tutustutti mut puolen vuoden aikana tiiviisti lapsiinsa, perheeseensä jne..

Ja sen kaiken jälkeen sanoi yhteisen lomareissun päätteeksi että "on kai tää ok että jatketaan vain kavereina, kuten tähänkin asti...?"

Joo, ei ollut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi