Voi mammat, tämä minun on pakko jakaa kanssanne - miehet ovat miehiä...
Ostimme tänään uuden arkkupakastimen, jonka sijoitimme tuohon keittiön oviaukon viereen olohuoneeseen. Mieheni kantoi sen autosta sisään, ja laitteli toimintavalmiuteen. Minä palstailin täällä - ehkä ei olisi pitänyt...
Hetken kuluttua kun mieheni sanoi pakastimen olevan toimintavalmiudessa ja että voin nyt siirtää sinne tavarat toisesta pakastimesta ja sulattaa sen, menin katsomaan uutta pakastinta tarkemmin. Ihan ensimmäisenä huomasin sen etukylkeen liimatun törkeän näköisen tarran jossa oli pakastimen jotain teknisiä tietoja A+ jne...
Tarra oli paperinen eikä sellainen niinkun kaupan liimaamat tarrat yleensä ovat muovisia jotka lähtevät helposti pois. Sanoin miehelleni että katso, ovatpa törkeästi tarran liimanneet tähän etuosaan että näkyy kaikille ja aloin samantien repimään sitä irti, niin kuka arvaa mieheni kommentin...???
"ÄLÄ REVI SITÄ IRTI KUN MINÄ JUURI LIIMASIN SEN SIIHEN!"
Siis mitäh???? Liimasit sen tuohon ETEEN??? Tämä oli juuri sellainen tilanne ettei tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa... No laitoin mieheni repimään sen tarran irti siitä luutun kanssa...
Sinänsä varmaan tarra olikin tarkoitettu laitettavaksi pakastimeen, mutta luultavasti sinne takapuolelle, etupuolella se oli ihan törkeä. Jotenkin niin miesmäistä toimintaa...
Voivoi...
Minua varmaan naurattaa tämä seuraavat 5 vuotta... En tiedä onko tämä oikeasti hauskaa vai olenko vain väsynyt...?
Kommentit (9)
meillä käskin miestä kirjoittamaan lapsen nimen kuravaatteen nimilappuun ja hups mies kirjoitti itse kuravaatteen etumukseen
odotat valmista. Eikö sinun olisi ollut syytä olla hommassa mukana.
Jompikumpi olis pyyhkinyt pakastimen ja antanut kuivahtaa ja sitten kytkenyt siihen virran. Kestää tuntikausia että sinne tulee riittävän kylmää jonka jälkeen voi siirtää pakasteet.
Akka istuu aveellä ja sättii ukkoaan. tekisit jotain.
odotat valmista. Eikö sinun olisi ollut syytä olla hommassa mukana. Jompikumpi olis pyyhkinyt pakastimen ja antanut kuivahtaa ja sitten kytkenyt siihen virran. Kestää tuntikausia että sinne tulee riittävän kylmää jonka jälkeen voi siirtää pakasteet. Akka istuu aveellä ja sättii ukkoaan. tekisit jotain.
kun mies kantoi sen pakastimen sieltä autosta ja purki ja laittoi toimintakuntoon. Sitten tulin kotiin ja menin käymään netissä. Ajattelin että se ei ole relevanttia. Kuten ei myöskään se että sitten tyhjensin toisen pakastimen, pesin pakastuslokerot, siirsin tavarat uuteen pakastimeen, imuroin, ja nyt odottelen vanhemman pakastimen sulamista jotta saan työn loppuun.
Mutta onpa nyt kerrottu tämä sinulle että tuntuu paremmalta kun en vain istunut. ;)
ap
Meillä mies tuli esikoisen kanssa sairaalaan katsomaan pikkusisarusta viime viikolla ja esikoiselle oli puettu näin kesäiseen säähän sopivasti yöhousut jalkaan..
Akka istuu aveellä ja sättii ukkoaan. tekisit jotain.
;D
pakastimen pidä hetki olla paikallaan liikuttamatta ennen kuin saa laittaa virtapiuhan seinään..
tuommosia ne just ovat