Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin itselleni ihanan miehen!!!

Vierailija
25.07.2010 |

Ihanaa, oli pakko tulla tuulettamaan tätä iloista tapahtumaa :) Olen ollut kahden lapseni kanssa yksin yli kolme vuotta, ja nyt löysin kun löysinkin ihanan miehen!! Jes! Molemmilta meni jalat alta ja heti :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun laitoit tuon jutun tänne palstalle. Juuri tälläistä juttua tarvitsin juuri tänään.

Vierailija
2/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun laitoit tuon jutun tänne palstalle. Juuri tälläistä juttua tarvitsin juuri tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun laitoit tuon jutun tänne palstalle. Juuri tälläistä juttua tarvitsin juuri tänään.

Vierailija
6/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti :)

Vierailija
7/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuollaista sinisilmäisyyttä.

Vierailija
8/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon ettei käy kuten minulle...oli aluks mukava ja lipevä mies.nyt erottiin...

Vierailija
9/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen vuosien päästä intoilemme ;)

Vierailija
10/11 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan! Olin sinisilmäinen tuossa parikymmentä vuotta sitten. Kai tässä nyt ihminen saa olla iloinen että on löytänyt jonkun joka tuntuu mukavalta ja jonka kanssa voi jakaa asioita?? Vai mitä? Kai minä nyt aikuisena ihmisenä osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, eli lapset tulevat kyllä tässäkin tilanteessa ensin. Toisin sanoen rauhassa katsellaan miltä tuntuu, ja jos ei natsaa niin sitten saapi jäädä.

Halusin nyt vaan tuulettaa kun olen niin onnellinen että tapasin tämän ko. miehen!

Koen ansainneeni iloa ja onnellisuutta myös minun elämääni, sinisistä silmistäni huolimatta ;)

Vierailija
11/11 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kävi samoin -07

Ollaan edelleen ihanan innostuneita ja rakastamme toisiamme ja meillä on kaksi yhteistä lasta...mitähän kaikkea vielä elämässämme ehdimme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä