Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isä velvollinen maksamaan elatusmaksuja, jos..

Vierailija
25.07.2010 |

on yhteishuoltajuus, mutta isä ei juurikaan omasta tahdostaan lasten elämään osallistu? Miten homma toimii? Kun ei kuitenkaan mihinkään kustannuksiin osallistu..

Onko se vain yksinhuoltajuuden hommia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksun. Sillä, onko yhteishuoltajuus vai ei, ei ole merkitystä asiaan. Isyyden tunnustaminen riittää.

Vierailija
22/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 500€/ lapsi olisi kohtuullinen.

Eläminen maksaa.

500 euroa per lapsi on todella suuri summa. Itse maksan 3500 euron bruttotuloistani puolta pienemmällä palkalla ja toisinaan työttömänäkin olevalle lapseni pääasialliselle huoltajalle

180 euroa kuussa. Sen vahvisti lastenvalvoja, kun lapsi oli pieni ja kaikki indeksikorotukset on tehty asianmukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitkin yksinhuoltaja. Yksinhuoltajana teet päätökset yksin ja et tarvitse isän lupaa, mutta samalla lailla elatusmaksut ja tapaamiset pyörivät. Näin siskolla joka sai yksinhuoltajuuden ja ex-mies maksaa elatusmaksua, tosin silloin kun jaksaa.

on yhteishuoltajuus, mutta isä ei juurikaan omasta tahdostaan lasten elämään osallistu? Miten homma toimii? Kun ei kuitenkaan mihinkään kustannuksiin osallistu..

Onko se vain yksinhuoltajuuden hommia?

Vierailija
24/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ex-puolison!!! Ei olla jenkkilässä (onneksi). Omat menonne voitte maksaa ihan itse...

Vierailija
25/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etävanhempi maksaa ea:n ja vaikka ois viikko ja viikko lapset ni silti toisen kuuluu maksaa ea:ta koska vain toinen voi olla lähivanhempi

Meillä on viikko-viikko -systeemi, mutta kumpikaan ei maksa toiselle mitään.

Sossussa täti on sen näin laskenut.

Minulla ja exälläni on melko samanlaiset tulot.

Minä olen lähivanhempi.

Eikö etävanhemmalta mene mitään menoja kun lapsi on siellä?

Vierailija
26/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

500 euroa per lapsi on todella suuri summa. Itse maksan 3500 euron bruttotuloistani puolta pienemmällä palkalla ja toisinaan työttömänäkin olevalle lapseni pääasialliselle huoltajalle

180 euroa kuussa. Sen vahvisti lastenvalvoja, kun lapsi oli pieni ja kaikki indeksikorotukset on tehty asianmukaisesti.

Vierailija
27/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa monessa asiassa.

Isä voi silti tavata lapsiaa ;-)

Ja kunnon elatusmaksut. Itse saan kahdesta lapsesta yht. 700€. Ja nekään eivät ole kunnolliset.

Muista indeksikorotukset.

Mulla on kolme lasta joista mies maksaa150 euroa/kk ja kela maksaa n.260euroa/kk,ja ne on ihan täysmääräiset määrät mitä voi saada.

Vierailija
28/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eletään herroiksi ja vielä kehutaan kun (todennäköisimmin äiti) kituuttaa lasten kanssa.

Lapsiltasi se on pois. Kun ei lähivanhemmalla ole lasten kanssa varaa mihinkää. Ja haa, on sotten työttömänäkin välillä. Varmaan nautit tilanteesta.

"500 euroa per lapsi on todella suuri summa. Itse maksan 3500 euron bruttotuloistani puolta pienemmällä palkalla ja toisinaan työttömänäkin olevalle lapseni pääasialliselle huoltajalle

180 euroa kuussa. Sen vahvisti lastenvalvoja, kun lapsi oli pieni ja kaikki indeksikorotukset on tehty asianmukaisesti."

Vierailija
29/29 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö otat selvää asioista. Ota yhteyttä lastenvalvojaan. Tosin jälkikäteen on vaikea saada elatusmaksuja korotettua jos ei elatusvelvollinen vapaaehtoisesti suostu.

Mulla on kolme lasta joista mies maksaa150 euroa/kk ja kela maksaa n.260euroa/kk,ja ne on ihan täysmääräiset määrät mitä voi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä