Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virkkala/Lohja

Vierailija
24.07.2010 |

kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja mielipiteitä ko. paikoista asuinalueena. mitää hyvää ja mitä huonoa? etenkin lapsiperheen näkökulmasta? onko hyvät neuvolat/pk:t/koulut/harrastusmahdollisuudet? onko mitään järkeä, jos kuitenkin kävisi pk-seudulla töissä?

kaikki (asialliset) kommentit oikein tervetulleita!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin silloin sen talolinkin ja olen nyt parina päivänä huomannut, että välittäjä markkinoi sitä aika isolla teholla: paikallislehden etusivun huomiopaikalla ainoana kohteena.

Niin, ja edelleenkään en voi kehua Virkkalaa, mutta Lohjan muita alueita kyllä (Nummentaustan Vienolaa, Gruotilaa ja Gunnarlaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vastasin silloin aikaisemmin.

Tiivistän kyllä sanomani, että Lohja ja varsinkaann vielä pidemmässä matkassa oleva Virkkala ei ole teille järkevä paikka, jos molemmat vanhemmat ovat töissä pääkaupunkiseudulla ja lapset ovat pieniä. Tai sit on tietty, jos ei halua lapsiaan arkisin nähdäkään.

Harkitkaa Lohjalle muuttoa, jos jompi kumpi saa tehdä etätöitä tai löytää työpaikan sieltä.

Vierailija
4/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on Turun motarin kupeessa. Hieman tylsähkö omakoti-rivari-pienkerrostaloalue, mutta rauhallista ja erittäin hyvä ala-aste. Parhaimmillaan tästä hurauttaa 15 minuutissa kehä III:lle, mutta pahimmillaan menee ruuhkassa yli 30 mnuuttia. Perttilässä on pulaa päiväkotipaikoista, pph-paikkoja on kyllä.

Muijalakin on motarin varrella, mutta sieltä on Lohjan palveluihin selvästi pitempi matka. Siellä on ala-aste ja päiväkoti. Mulla on siitä vähän tylsä mielikuva. Kauniita uusia taloja siellä on kyllä.

Lähemopänä keskustaa ja hieman kauempana motarista on monta kivaa aluetta esim. Moisio (idyllistä puutalomiljöötä, vihreitä niittyjä ja uimaranta). Metsola/Nummentaus on myös kiva paikka ja lähellä uimahallia ja urheilukenttää. Nämä kaksi aluetta on mun suosikkeja.

Vierailija
5/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua, miksen löydä sitä toista keskustelua enää ollenkaan?! yritin haulla, muttei onnistanut.

mua alkaa nyppiä se välittäjä ihan kunnolla. itse soitettiin sille heti, kun talo tuli myyntiin. ei kuulemma päässyt katsomaan aiemmin kuin ti klo 15. no me ei itse päästy silloin, kun oltiin mökillä. mies soitti eilen välittäjälle ja kysyi, koska onnistuisi. ei osannut sanoa, pyysi soittamaan tänään uudestaan.

no, mies soitti tänään uudestaan, nyt onkin välittäjällä niin kiire, ettei millään ehdi, ehkä tsäkällä lauantaina ehtisi joku apulainen. ja TÄNÄÄN oli sitten kuitenkin ollut joku näyttö.

tekisi mieli ottaa omistajiin itse yhteyttä, ne raukathan (ja ostajat) sille välittäjälle palkan maksaa...

siis älkää ottako tuota välittäjää, jos olette kotianne myymässä!

Vierailija
6/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. se, joka varoitteli kyseisestä välittäjästä jo viimeksi

Vierailija
7/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut lohjalla 4 vuotta ja en tod suosittele Virkkalaa kenellekään muulle kuin alkoholistille, narkkarille tai pikkurikolliselle. Katsos sillä silmällä kuinka monta kaljakuppilaa on noin pienessä kylässä. Ja menepä illalla katsomaan niitä humalaisia teinejä. Eli voi muuttaa kun lapset on pieniä-mutta teini-ikäisten kanssa en voisi ikinä asua tuollaisessa paikassa missä saasta on koko ajan silmillä. Ja huom olen asunut aika monessa paikassa ja ei lyä vetoja itä-helsingillekään.

TOsiaan muijala, moisio, keskustan seutu jopa ojamo on ihan ok. Normaaleja asuinalueita. Tosin asuntojen hinnat on sitten ihan eri luokkaa kuin virkkalassa pitkälti noiden em mainittujen plus alueen syrjäisyyden takia.

Vierailija
8/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan haku on ihan sukka, mutta google löytää:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1205754/lohja_virkka…

ollos hyvä

Vierailija
9/9 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melballe avusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi