Mitä mieltä taktiikastani? (miehen karkotusasiaa)
Kintereilläni (työpaikalla)on roikkunut kaksi vuotta ihailija, rakastaa minua jne. Kadun loppuelämäni että annoin tämän hyväillä minua, suudella jne. Kerroin heti omalle miehelleni ja asia puitu moneen kertaan.
Nyt vainoaa minua alati, aikoo kuulemma elää loppuelämäni kanssani, olen unelmien täyttymys jne. On naimisissa.
En pääse tästä eroon ja pakko olla työn takia tekemisissä. Kuulemma ei haittaa vaikka olen tälle kiukkuinen jne. (Yritän karistaa kintereiltä, ei vaikutusta)
Päätin vaihtaa linjaa. Olen luultavasti onnistumassa. Esitän vainoharhaista ja syyttelen tätä aina jostakin. Nyt on alkanut ilmetä hiipumisen merkkejä palvonnan suhteen. Olenko nerokas?
Kommentit (5)
puhu rumasti (vaikka keksityistä) tutuistasi, ala niiskuttaa jatkuvasti tai jotain muuta ärsyttävää.
Miehesi tietää ongelman, kysy häneltä suoraan, mikä piirteesi korostettuna saisi hänet ärsytyksestä hulluksi. Sitten vain korostat sitä piirrettäsi tämän toisen miehen lähellä. Esim jos naurat liian kovaa, puhut änisten, puhut päälle, et selkeästi kuuntele toisen puhetta vaan mietit omia asioitasi keskustelun aikana, jotain tämän tyylistä.
koko perse mätivillä vesikelloilla kuukaudesta toiseen. Itke sitä hänen olkaansa vasten niin että räkä valuu samalla.
kuinka voisit jäädä kotiin lasta hoitamaan jos mies kävisi töissä ja hoitaisi elannon.
koko perse mätivillä vesikelloilla kuukaudesta toiseen. Itke sitä hänen olkaansa vasten niin että räkä valuu samalla.
sen että alat pukeutua tosi tätimäisesti, et meikkaa, tukka jotenkin tylsästi..
ja selosta hänelle jotain yököttäviä keksittyjä ongelmia naistenvaivoista tai propuista nielussa tai jalkasilsasta tai jotain muuta sellaista..