Lue keskustelun säännöt.
Suuronnittelut perseläpi JUkalle 24.6.
24.07.2010 |
olleiden synttäreiden johdosta ja lapsenlapsen nimipäivistä!T:Naapuri
Kommentit (4)
että terveisesi isoisä-Jukalle menee perille Vauvalehden keskustelupalstan kautta???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos vanhat merkit pitää paikkansa-LOL
että terveisesi isoisä-Jukalle menee perille Vauvalehden keskustelupalstan kautta???
T:Naapurin tytär Saija