Jos mihesi on matkoilla... soittaako hän tai meilaakö hän
Kommentit (13)
meillä olen minä se, joka on useimmiten työmatkoilla, mutta kyllä me erossa ollessa ollaan joka päivä vähintään kerran puhelimessa.
2-3 kertaa päivässä soittaa tai lähettää tekstiviestiä
Joskus olen jopa kypsähtänyt hivenen siihen yhteydenpidon määrään, mutta hyvä se on ennemmin kuin paha.
ja hän soittaa kotiin noin kerran viikossa.
No en mä osaa sanoa kumpi herkemmin soittaa, ehkä mies tai kuka on kotonaolija.
Ja kyllä meilläkin 2-3 soittoa varmaan on todellisempi luku + tekstarit päälle, mutta nyt ei yhtään vuorokautta mene, että ei edes yhtä soittoa.
2
ja yleensä soittaa tai laittaa tekstaria kerran päivässä. Jos jotain erityistä asiaa, niin sitten tietysti useammin. Itse en useinkaan soittele, sillä lentojen ja kokousten vuoksi miestä vaikea saada puhelimeen, sillä harvoin tiedän (=jaksan perehtyä) hänen aikatauluunsa. Lentojen jälkeen olen pyytänyt "ilmoittautumaan", että tiedän onko päässyt perille.
puolin ja toisin, jos on asiaa. Viimeistään iltaisin otetaan yhteyttä, jos päivän aikana ei olla soiteltu yms.
Eikä kyllä haittaa, en ole sellaisesta riippuvainen ja tiedän kuinka tärkeä hänelle olen,ilman sitäkin:)
Eikä kyllä haittaa, en ole sellaisesta riippuvainen ja tiedän kuinka tärkeä hänelle olen,ilman sitäkin:)
on toisella puolella maailmaa niin ei soitella, kun ajat menee niin ristiin. Mutta viestejä laitellaan useita päivässä.
luulin että hän on jotenkin onneton (läheisriippuvainen tms.) matkoillaan, soittaa ja tekstittelee tämän tästä, ainakin pari kertaa päivässä.
ap.
mutta yleensä minä olen se joka kerkeää aina ottamaan yhteyttä ensin. :D
meillä olen minä se, joka on useimmiten työmatkoilla, mutta kyllä me erossa ollessa ollaan joka päivä vähintään kerran puhelimessa.