Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapiaprosessin läpikäyneet!

Vierailija
24.07.2010 |

Miten muutosprosessi vaikutti puolisoon/läheisiin? Olen ihan ymmällä oman miehen muutoksesta jollainen hänestä on tullut minun kolmivuotisen terapiajakson aikana. Ennen mies oli huomaavainen, pitkäpinnainen, lyhytvihainen. Nykyään huomaavaisuutta on todella vähän. Mököttää parhaillaan viikon putkeen. Hermostuu välillä tosi pienestä. Mitä minulla on mennyt pieleen ja mitä teen? Kuvittelin prosessin vaikuttavan vain parempaan suuntaan meidän suhteessa, koska saan purettua terapiassa omat tunnelukkoni, patoutumat jne...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapian ansiosta. Miehesi taas ei ole vastaavaa kasvua kokenut, mikä aiheuttaa epätasapainoa.

Vierailija
2/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hänellä jotain omia selvittämättömiä ongelmia. Tai pelkää että jätät hänet kun parannut.

Mulla sekä mies että läheiset ovat olleet tärkeä tuki ennen terapiaa, sen aikana ja jälkeen. Kaikki on mennyt parempaan suuntaan koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän ei tosin huomaa niitä. :( Omat silmät ovat prosessin myötä avautuneet näkemään myös miehen kohtaamattomia tunteita ja asioita. En voi silti paakottaa häntä omien asioiden kohtaamiseen, mutta toivon, että hän joskus tekee sen.

Mies ei ole koskaan ollut terapiaani vastaan, mutta hyvin, hyvin harvoin on ollut kiinnostunut läpikäymääni prosessia kohtaan. Se on tietysti aiheuttanut prosessin aikana myös ymmärtämömyyttä minun käyttäytymistä kohtaan.

Harmi kun ympärillä ei ole tuttuja jotka olisi käynyt samanmoista prosessia lävitse. :((

ap

Vierailija
4/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymisesi muuttunut miestä kohtaan? Huomautteletko enemmän hänen virheistään?

Vierailija
5/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koki aikoinaan loukkaavana sen että käyn puhumassa omia asioitani ryhmäterapiassa vieraiden ihmisten kanssa, mutten sit kotona avautunut sen mielestä tarpeeks. Mökötti kans, ei ymmärtänyt ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme