MIksi sinä vihaat Matti Vanhasta?
Vihaatko häntä siksi, kun hän jätti ihanan Susan Kurosen?
Kommentit (8)
Valehtelee, ei muka muista asioita ym. Epäluotettava.
Mutta jostain syystä mä olen pitänyt sitä aina jotenkin "iljtettävänä", kaksnaamaisena tai jotain. Jo sen puheet perheistä ja puutarhakaupungeista sai mut ihmettelemään sen juttuja ja vähän sen jälkeen erosi vaimostaan. Sitten kuros juttu ja kaikki "en syö sipulia" jutut. Ero tekstiviestillä, oikeuteen veto (olis antanut olla, niin asiakin olisi varmaan nopeammin unohtunut).
Jo sen ulkonökö on mun mielestä ärsyttävä!
On antanut itsestään tosi huonon kuvan paitsi naisjutuillaan, myös poliittisilla takinkäännöillään. Mutta en mä vihaa ketään, en edes Mattia.
Hän jopa oli loppuaikoinaan ihan kelpo pääministeri, kun saattoi keskittyä Suomen kannalta hyödyllisten ja tarpeellisten päätösten tekemiseen ilman että piti ajatella poliittista tulevaisuutta. Mutta hän on tyhmänpuoleinen ja söhlää naisasioissaan typerästi.
Hän jopa oli loppuaikoinaan ihan kelpo pääministeri, kun saattoi keskittyä Suomen kannalta hyödyllisten ja tarpeellisten päätösten tekemiseen ilman että piti ajatella poliittista tulevaisuutta. Mutta hän on tyhmänpuoleinen ja söhlää naisasioissaan typerästi.
mutta haluaisin tietää miksi erosi pääministerin tehtävästä, miksi vasta vuosien kuluttua ilmoittaa asiasta? Onko sillä joku uusi nainen kiikarissa, kuvitteleeko että siitä tulee seuraava presidentti.
En tiennytkään ettei syö sipulia, jotenkin noiden ruokarajoitustensa/alkoholin käytämättömyyden kanssa kanssa on vähän lapsellinen, jos syynä ei ole sairaus.
mutta en pidä, koska hän ei ole rehellinen. Miksi ei voi myöntää, että tuli mokattua, vaan pitää aina keksiä tekosyitä; ei muista, en tiennyt jne.
Minusta hän vaikuttaa kuitenkin epäluotettavalta, salailevalta ihmiseltä, jolla on jotenkin ote hukassa omaan elämään. Tulee sellainen vaikutelma, että on valta kihahtanut hattuun ja pahasti.