Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monissako sellaisissa häissä olet ollut, joiden hääpari on eronnut

Vierailija
23.07.2010 |

siis elämäsi aikana?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias. Mutta olen kyllä ollut sellaistenkin ihmisten häissä joiden myöhempiä vaiheita en tiedä.

Vierailija
2/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut läpikäytyä. olen noin 40 v. Enkä niin kauhean monissa häissä ole elämäni aikana ollut. eroprosentti taitaa olla ainakin 40 prossaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kaikki ovat vielä naimisissa! Olen itse yli 40-vuotias.

Vierailija
4/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin monissa häissä ollut, ehkä 6-7 häissä kaikkiaan joten tuo eroprosentti on aika suuri mullakin

Vierailija
5/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsuudessani olen matkannut vanhempieni mukana ties missä häissä, joiden eroista en voi tietää, enhän silloin usein tuntenut hääpariakaan. Monet kymmenet häät olen eläisssäni käynyt, joten eroprosentti ei kuitenkaan ole mikään huippukorkea.

Vierailija
6/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eronneita pareja muistan kahdet. Sen sijaan leskiä löytyy 8. Ja olen 45v.

Vierailija
7/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joissa olisi erottu myöhemmin... Tilastollisesti se taitaa olla niin, että he, jotka eroavat, tekevät sen monta kertaa..

Vierailija
8/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen ainoastaan yksi eronnut pariskunta ja luulisin olleeni noin 20 häissä viimeisen 20 vuoden aikana. Miten se voi olla mahdollista jos joka toinen liitto päättyy eroon?

Vierailija
9/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee nyt mieleen.

Häät olivat ihan törkeän kalliit, morsian muisti toitottaa sitä koko illan. Ja myös sitä, että jos heidän liiton pituus mitataan siinä rahassa, mikä häihin on käytetty niin ovat yhdessä ikuisesti..Joopa joo, morsiammella uus poikaystävä kolme kuukautta häiden jälkeen, asuivat sulhon kanssa erillään jaa muutaman kuukauden päästä nainen oli raskaana..kiven kovaan väitti lapsen olevan aviomiehensä, mutta kyllä sen kaikki näki, että ei ole..tämä tapahtui noin kuusi vuotta sitten, kun oltiin jotain parikymppisiä.

Vierailija
10/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kukaan. Olen ollut 7 häissä.

Vierailija
11/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämän parin kohdalla tilanne meni niin, että olivat aviossa kuin kissa ja koira, mutta erottuaan heistä tuli todella hyvät kaverit.

Vierailija
12/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eronnut näistä on 4 paria.

Vierailija
13/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet vain yksissä häissä (tai ette yksissäkään) joiden pari eronnut, oletteko pohjoisesta? Itse olen pohjoisesta kotoisin, asunut pitkään pääkaupunkiseudulla. Pohjoisen tutuistani vain 3 on läpikäynyt avioeron, etelän tutuistani hirvittävän moni on eronnut avioliitosta.

Vierailija
14/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa aika outoa. Olen 32 v.

Vierailija
15/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tädin ja setien häät lapsena. Eli neljä eroa. Nää aikuisiän omien ystävien häät on vielä hyvin voimassa, kymmenen vuoden takuu voimassa, oma meni siis jo umpeen :-/

Vierailija
16/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu viisissä häissä, joista kaks eronnu. Tosin toinen tuleva ero oli täysin nähtävissä jo hääjuhlassa/tuntien morsiamen. Löimme juhlissa vetoa, kuinka kauan pari on yhdessä. Toinen ero tuli täysin puun takaa.

Vierailija
17/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä monissä häissä ollut, ehkä 6x.

Vierailija
18/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ollut kovin monissa häissä, aikuisiällä ehkä kuusissa. Aika kova eroprosentti siis näyttää olevan:(

Vierailija
19/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmissa häissä, eikä kukaan ole eronnut, mutta yhden pariskunnan molemmat osapuolet pettivät toisiaan eikä kumpikaan tiedä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme