VL:t, voitteko vastata tähän kysymykseen (joka on kyllä aika intiimi)
Kommentit (14)
haluaa. Hän kuulemma nauttii kuulemma enemmän siitä että saa hyväillä minua vaikka ei saisi sisään laittaa. Tiedä sitten onko joskus turvautunut tumppuun, en ole kysellyt. ;) Loppuraskaudessa ja synnytysten jälkeen meillä on ainakin niin pitkät paussit yhdynnässä, että hyvinkin olisi voinut välillä turvautua tumputtaan. :)
naispuoleinen vl immeinen
kai tiedät että tämä on naisten palsta.
Joten miksi naisilta kysyt?
ai senko takia että miehet tekee nin vain jos vaimo antaa luvan??
Saa.
Meillä tosin minä olen aktiivisempi osapuoli, ja mieheni on se pihtari. Joten luulen että mieheni ei tumputa, sillä hän ei haluaisi seksiä niin usein kun minä. joten minä sitten välillä hoitelen itseäni yksin.
vl-nainen
Olin kerran yhdessä nuortenillassa, jossa sanottiin selvällä suomen kielellä, että raamatun mukaan mies ei saa heittää siementään hukkaan. Eli tämä tarkoittaa sitä, että itsetyydytys on kielletty.
Olin kerran yhdessä nuortenillassa, jossa sanottiin selvällä suomen kielellä, että raamatun mukaan mies ei saa heittää siementään hukkaan. Eli tämä tarkoittaa sitä, että itsetyydytys on kielletty.
kiitti illan nauruista :))
Vähälaktoosista ruokavalioa noudattava ihminen
Ei aavistustakaan, mihin raamatun kohtaan se perustuu. Toistan vain sitä, mitä minulle on opetettu.
Itse asiassa, EVVK koko aihe. Vetäkööt jokainen käteen silloin kun siltä tuntuu.
nyt tiedän mitä se tarkoittaa! joo ruokavalio on niin tärkeä, että en suosittele käteen vetämistä...
kiitti illan nauruista :))
Vähälaktoosista ruokavalioa noudattava ihminen
sais ukko vetää käteen. itse asiassa olen monesti sanonutkin että käy vaan runkkaamassa. sillä ois aina haluja ja mulla taas tosi harvoin. mutta ei sitä kiinnosta itsetyydyts, ja ei kyllä muakaan kiinostas itteäni alkaa hiplaamaan.
Miksi kysyt mies? Samat säännöt koskee molempia! Ei se itsetyydytys paljoakaan korvaa! Laiha lohtu!!