Kohta 1kk mennyt n.3h yöunilla kuumuuden (ja kosteuden) vuoksi, tuulettimia
ei löydy mistään:((
Äsken soitin muutaman Citymarketin, Prisman, Anttilan, Hongkongin ja Expertin läpi-ei oota myyvät:((
En jaksa enää:´´(
Kommentit (21)
Eli ei ongelmia :) Viime viikon olin mökillä lapissa. Mökki oli aivan viileä sisältä, vaikka ulkona oli yli 20 astetta lämmintä. Kylläpä nautin nukkumisesta. Kerrankin ei tullu mieleenkään laittaa takkaan tulia :D
tiedä kuka tulis ikkunoista sisään yön tunteina:(
Ap
oli ainakin pari päivää sitten tuulettimia.
ja seuraavatkin päivät huomista lukuunottamatta +29 astetta ennusteen mukaan :((
Ap
tiedä kuka tulis ikkunoista sisään yön tunteina:(
Ap
tuulettimista ei ole mitään apua tuossa tapauksessa
kokeile kostean lakanan alla nukkumista.
Ja pian muutenkin helpottaa. Vaikka päivällä olisikin kuumaa, illat alkavat viilentyä.
tuuletin auttaa kummasti. En voisi nukkua ilman pöytätuuletinta, joka puhaltaa suoraan mua päin.
miten niin muka ei voi nukkua, pidä läpivetoa ym paskaa. Kun siihen ei kaikilla ole mahdollisuutta, meilläkin kissat hyppäis kolmosesta pihalle, jos ikkunat olis apposen auki. Onneksi tätä ei jatku ikuisesti. Ärgh. Huumorilla tästäkin kai selvitään. Niin, ja iltaisin terassille :-)
siis hyttysverkoilla? ei kissakaan sellaisen läpi hyppää jos on kunnolla kiinni ja rautaa vielä edessä. saatika mikään ihminen.
miten niin muka ei voi nukkua, pidä läpivetoa ym paskaa.
Laittakaa niihin ikkunoihin verkot tms. Meillä ainut mikä auttaa on läpiveto. ei tarvits hernettää heti.
PRKL. Seuraavaksi joku varmaan tulee sanomaan, että mitäs oot niin köyhä, ettei sulla ole varaa moiseen, olisit ajatellut aiemmin ja argh. Heippa.
PRKL. Seuraavaksi joku varmaan tulee sanomaan, että mitäs oot niin köyhä, ettei sulla ole varaa moiseen, olisit ajatellut aiemmin ja argh. Heippa.
ulliti ulliti uu.
tiedä kuka tulis ikkunoista sisään yön tunteina:( Ap
Meillä ainakin on tuuletusikkunaa isompi ikkuna auki alakerrassa yötäpäivää, ja yläkerrasta pari ikkunaa. Ei sieltä ketään tule, ja jos tulee, niin vetäsette kaulimella päähän...
tänäaamuna olis vielä klo09 ollut yhdesä putiikissa 3 tuuletinta mutta nekin jo menneet.
Ap*eipähän tarvitse ottaa alkoholia kun pää ihan pöhnässä muutenkin valvomisen takia*
Meillä ainakin vain päivisin ikkunat auki koko talossa ja läpiveto on mahtava. Ei meilläkään ikkunat yöllä ole auki. Pysyy talo viileänä, ellei jopa kylmänä.
Kuka idiootti keksi ettei tuuletin mitään auta? Häh?!? Näönkö vuoksi niitä ostetaan? "Onpa kiva propelli, se sopiikin hienosti siihen kirjahyllyn päälle koristeeksi..." Niinkö?
Kyllä se meillä ainakin auttaa. Eihän sen ole tarkoituskaan tuottaa kylmää ilmaa vaan antaa vain se viileä pikku hönkä joka auttaa jaksamaan näillä helteillä. Vidiootit...
Kyllä se meillä ainakin auttaa. Eihän sen ole tarkoituskaan tuottaa kylmää ilmaa vaan antaa vain se viileä pikku hönkä joka auttaa jaksamaan näillä helteillä. Vidiootit...
niin sehän on ihan mahtava homma. Meillä tuo ei toimi. Aika alkeelliset on nuo sinun keskustelutaidot.
Ja kuulemma ilmalämpöpumpun asentajiakaan ei saa enää buukattua. On tämä, melkoista puutetta tässä maassa :)
Tuulettimia ei kyllä ole missään, olen töissä Keskolla ja kaikki maahantuojat ja valmistajat myyvät ei-oota.
Minä olen ratkaissut tilanteen sillä, että nukun kylmäkallen tai kylmäpussin kanssa. Jäädytetty pussi tai kalikka keittiöpyyhkeen sisään ja kylkeen. Toimii.
Ihanko todella väität että se pöytätuuletin minunkin toimistokopperossani pyörittää naamalleni kuuman ilmavirran. Kyllä siinä hiki kummasti katoaa kun saa tuulettimen viereensä.
En yksinkertaisesti tajua miten se ei muka voi olla auttamatta. Tänäkin kesänä on myyty varmastikin tuhansia tuulettimia, miksi niitä ostetaan jos ne eivät mitään auta? Jokaisessa tuuletin keskustelussa nousee aina sama "vatkaa vain kuumaa ilmaa"-väite esiin. Kyllä meidän tuulettimista on aina lähtenyt viileä ilmavirta...
Jos yölläkin se tuuletin puhaltaa siinä sängyn vieressä, (minulla oli aikoinaan jakkaralla sängyn vieressä) niin kyllähän se nyt auttaa helteestä kärsivää. Eikö?
Tuntuu että sitä ollaan niin kermapersettä niiden ilmastointien kanssa...Siinä sulle taas alkeellista!
ne vaan vatkaa sitä samaa kuumaa ilmaa edestakaisin. Meillä on auttanut ainoastaan läpiveto öisin että saadaan asunto +25 asteeseen