Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akneongelma aikuisiällä, olen varaamassa aikaa yksityiselle ihotautilääkärille

Vierailija
22.07.2010 |

Jännittää vain että jos se lääkäri nauraa mut pihalle, että noin lievän ongelman kanssa tulen käymään. Mulla finnejä tulee kuukautisten alkaessa, kasvojen T-alueelle sekä joitakin ylävartaloon. Ovat suhteellisen pieniä ja pinnallisia, eivät isoja punaisia palluroita ihon sisässä kuten joillakin. Ihon hoito ei ole vaikuttanut mitenkään.

Miten te muut? Miten lievään akneongelmaan olette saaneet lääkityksen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käynti on rahaa.

Vierailija
2/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kärsinyt siten, että ihohuokoset ovat suurehkot ja joissain paikoin on pienehköjä arpia (eivät juuri näy muiden silmiin). Olen myös miettinyt, mistä saisin apua. Ja sitä, kannattaako ihon laserointi tai kemiallinen kuorinta. Täältäkin olen kysellyt vastausta saamatta, mutta jospas joku osaisi nyt vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sanoa minulle että katsotaan vielä muutama kuukausi, monesti tilanne paranee itsestään. TK:n kautta ei edes kannata alkaa asiaa hoitamaan, siellä on taatusti teinejä joilla pahempi finniongelma...

Vierailija
4/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa kysymällä että vaikuttaako lääkitys mustapäihin? Niitä on alkanut tulemaan ihan hirveästi kasvoihin ja ylävartaloon.

Vierailija
5/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun akneni kunnan lääkäri määritteli erittäin lieväksi, ei hänen mielestään tarvinnut mitään hoitoa. Yksityislääkäri ymmärsi huoleni ja oli sitä mieltä että on hoidettava, sain tehokkaat lääkkeet.

Ja oikeasti kärsin vaivasta pitkään, kaikki huomauttelivat näpyistä joten ei ollut vain kuvitelmaa

Vierailija
6/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun akneni kunnan lääkäri määritteli erittäin lieväksi, ei hänen mielestään tarvinnut mitään hoitoa. Yksityislääkäri ymmärsi huoleni ja oli sitä mieltä että on hoidettava, sain tehokkaat lääkkeet.

Ja oikeasti kärsin vaivasta pitkään, kaikki huomauttelivat näpyistä joten ei ollut vain kuvitelmaa

siksi olenkin menossa yksityiselle koska tiedostan että pahempiakin tapauksia on, omassa lähipiirissänikin. Minulla on myös atooppisuuteen taipuvainen iho, eikä se lapsuuden jälkeen ole koskaan ollut hyvä. En tosiaankaan kaipaa tähän vielä finnejä ja mustapäitä lisäksi.

Vierailija
7/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkki auttoi minulla selkeästi, minulla aika raju aikuisiän akne 10 vuotta, olen kokeillut kaikkea ihotautilääkärin määräämistä antibiooteista eril. luontaistuotteisiin, nyt vasta koitin sinkkiä ja se tehosi.

otan ison annoksen, 100-120mg /pv vaikutukset alkoi viikossa. ison sinkkiannoksen kanssa pitäisi kuulemma ottaa myös kuparia.

Vierailija
8/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkki auttoi minulla selkeästi, minulla aika raju aikuisiän akne 10 vuotta, olen kokeillut kaikkea ihotautilääkärin määräämistä antibiooteista eril. luontaistuotteisiin, nyt vasta koitin sinkkiä ja se tehosi.

otan ison annoksen, 100-120mg /pv vaikutukset alkoi viikossa. ison sinkkiannoksen kanssa pitäisi kuulemma ottaa myös kuparia.

Mistä ostat sinkkiä? entä kuparia? Hinta?

Vierailija
9/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Differin-geeliä ja jotain antibioottiliuosta. Muutaman viikon hoidon jälkeen katosivat. Ikäviä pallukoita oli kaulassa asti. Mikä lie hormonihäiriö. Oletko lopettanut e-pillerit tai vastaavaa muutosta sen kaltaisissa asioissa?

Vierailija
10/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lopettanut enkä aloittanut e-pillereitä tai muutakaan hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
11/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista ilman reseptiä saatavaa Basironia, minulla on hienosti auttanut

Vierailija
12/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kolmekymppisfinnejä mennyt näyttämään. Eikä kasvoni ole edes pahat.

Aina ovat ottaneet vakavasti ja olen saanut avun.

Mene rohkeasti vain!

Vierailija
13/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on paha finniongelma, vaikka olen 36-vuotias :( En ole vieläkään saanut todellista apua ongelmaan, vaikka miltei kaikkea koitettu.

Vierailija
14/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin lääkityksellä ja auttoi huokosiin ja mustapäihin. Ihanaa, kun kerrankin oli normaali iho! Ja ihoni siis ei ole mitenkään erityisen "paha", ei varsinaisia finnejä, mutta paljon tukkeutuneita ihohuokosia.

Odotus- ja imetysajat olen pitänyt lääkityksistä taukoa, nyt pitäisi taas käydä kyselemässä reseptiä.

Jatkaa kysymällä että vaikuttaako lääkitys mustapäihin? Niitä on alkanut tulemaan ihan hirveästi kasvoihin ja ylävartaloon.

Vierailija
15/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että huudan muutta onko tosi? Minulla on aina ollut mustapäitä kasvoissa, esim. nenässä paljon ja teininä sain sellaisen käsityksen ettei voi mitään, parempi vain kärsiä. Nyt vasta kun finnejä on alkanut ilmaantumaan ja mustapäät levinny muuallekin kuin vain kasvoille... Voi vitsi, soitan heti huomenna ajan. Olisin ikionnellinen, jos niistä pääsisi.

ap

Vuosia sitten olin lääkityksellä ja auttoi huokosiin ja mustapäihin. Ihanaa, kun kerrankin oli normaali iho! Ja ihoni siis ei ole mitenkään erityisen "paha", ei varsinaisia finnejä, mutta paljon tukkeutuneita ihohuokosia.

Odotus- ja imetysajat olen pitänyt lääkityksistä taukoa, nyt pitäisi taas käydä kyselemässä reseptiä.

Vierailija
16/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneet varattua ajan ihotautilääkärille kunnalliselta? Vai menittekö ihan tavalliselle lääkärille? Mun miehellä on iho aika kamalassa kunnossa, tuuheaa partaa ja iho kärsii vielä jokapäiväisestä parranajosta muiden näppyjen lisäksi. Onko teillä kokemusta noista Basiron- ja Differin-tuotteista, ovatko auttaneet?

Vierailija
17/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattu, ei auttanut ja iho vain yliherkistyi sille, meni tosi kipeäksi. Differin auttoi todella vähän, ja sitä olisi saanut käyttää varmaan koko loppuiän. Dalacin ei auttanut eikä antibiootit, vasta kunnon Roaccutan-kuuri teki ihostani ihanan kauniin ja siloisen

Vierailija
18/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkis, kun jätin sokerit ja muut hiilarit pois. Toki vähän niitä tulee maitotuotteista ja kasviksista. Rasvaa syön reilusti ja iho on nyt kauniin kuulas eikä hengetön.

Arvet toki jäi...

Tetrasykliiniä söin ja ym. eivät auttaneet.

Vierailija
20/22 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut mitään apua kun lääkärin mielestä minulla ei ollut ongelmaa. Yksityisellä olen käynyt sen jälkeen, se kannattaa

saaneet varattua ajan ihotautilääkärille kunnalliselta? Vai menittekö ihan tavalliselle lääkärille? Mun miehellä on iho aika kamalassa kunnossa, tuuheaa partaa ja iho kärsii vielä jokapäiväisestä parranajosta muiden näppyjen lisäksi. Onko teillä kokemusta noista Basiron- ja Differin-tuotteista, ovatko auttaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän