Mä en usko, että miehet ihastuvat naisiin näiden hyvien käytöstapojen takia.
Kuten toi yksi väittää.
Mä luulen, että miehet ihastuvat ihan vaan sen takia, että joku nainen miellyttää niiden silmää, oli sillä tapoja taikka ei.
Kommentit (13)
toki ystävällisyys ja eritoten kehuminen auttaa. En ole tavannut miestä, joka ei olisi pitänyt naisesta joka on kehunut häntä (syystä tai syyttä!) :D
jos tervehdit miesta ja katsot hanta silmiin, huomaat hanet ja han huomaa sinut. Monet miehet kokevat rumiksi hymyttomat naiset ja kauniiksi hymyilevat. Ihastumista lisaa se, etta nainen nauraa vitseille.
Miehet ovat kriittisia katsoessaan kuvia, mutta eivat ollessaan naisen seurassa.
Omat kastinsa muodostavat tietysti "pelastajamiehet", jotka bongaavat surullisia naisia (tai hulluja) ja narskut, jotka haluavat vain tietynkokoisen nayttelyesineen.
usko että monikaan mies ihastuu naiseen joka käyttäytyy kuin rekkakuski, kiroaa, syljeskelee ja kaivelee haarojaan. Vaikka olisi kuinka kaunis.
toki ystävällisyys ja eritoten kehuminen auttaa. En ole tavannut miestä, joka ei olisi pitänyt naisesta joka on kehunut häntä (syystä tai syyttä!) :D
Kehuin kerran työkaverini kravattia ja se oli tosi mairea mua kohtaa monta viikkoa! Ihan vaan vahingossa kehuin, en arvannut että sillä on noin suuri vaikutus!
Ja tissien esittely tehoaa aina. Senkin olen huomannut.
Ja tissien esittely tehoaa aina. Senkin olen huomannut.
Tero
miksi miehet ihastuu minuun.
Minulla on pienet tissit, poikamainen vartalo, lyhyt tukka. Lisäksi minulla on alapäässä karvoja.
Eli en täytä mistään kohtaa tätä miesten ihannelistaa.
Hyvät käytöstavat minulla kyllä aina on ollut. Olen saanut vanhanaikaisen kasvatuksen. Mutta en usko, että se siitä johtuu. Epäilen, että se johtuisi ehkä siitä, että en ole niin koskaan välittänyt siitä miesten ihailusta. Pikemminkin olin tosi kiusaantunut nuorena kun tyttöjen kanssa lähdettiin juhlimaan ja tytöt yritti iskeä miehiä.
Vähän joskus haittasi kun joutui loukkaamaan miehiä kun en ollut kiinnostunut seurustelusta, enkä niin yhdenillan jutuistakaan.
En minäkään usko, että mies ihastuisi pelkästään siksi, että toinen on ystävällinen. Mutta uskon, että kun mies on ihastunut (ehkä muistakin syistä) JA LISÄKSI nainen on ystävällinen, niin mies tulkitsee tuon normaalin ystävällisyyden väärin kiinnostuksen osoitukseksi.
Kiinnostuneet ovat ystävällisiä, mutta eivät pelkästään sitä. Siksi ystävällisyys on helppo tulkita väärin kiinnostukseksi.
Ja tissien esittely tehoaa aina. Senkin olen huomannut.Tero
Kyllä ne on ne tissit siinä ykkösenä. Tai vaihtoehtoisesti peppu tms. Jos ei nainen herätä miehessä halua niin ei siinä äly paljoo auta.
jouduin nuorena kiusallisiin tilanteisiin, koska hymyilin niin paljon. Sellainen parikymppinen poika otti sen aina jotenkin kutsuna. Lopetin hymyilemisen miehille, joita en halunnut rohkaista. Siis sellaisen ystävällisen hymyilemisen.
Se hyvä puoli on ikääntymisessä, että voi hymyillä taas leveästi kaikille :-)
jee, kerrankin mäkin olen tehnyt jotakin oikein :)
Viime aikoina olen huomannut yhä useammin miesten tykästyvän (ei siis ihastuksen synonyymina) minuun, mutta tapanani on antaa pieniä (aiheellisia) kehuja aina, kun vain voin.
miksi miehet ihastuu minuun.
Minulla on pienet tissit, poikamainen vartalo, lyhyt tukka. Lisäksi minulla on alapäässä karvoja.Eli en täytä mistään kohtaa tätä miesten ihannelistaa.
Hyvät käytöstavat minulla kyllä aina on ollut. Olen saanut vanhanaikaisen kasvatuksen. Mutta en usko, että se siitä johtuu. Epäilen, että se johtuisi ehkä siitä, että en ole niin koskaan välittänyt siitä miesten ihailusta. Pikemminkin olin tosi kiusaantunut nuorena kun tyttöjen kanssa lähdettiin juhlimaan ja tytöt yritti iskeä miehiä.
Vähän joskus haittasi kun joutui loukkaamaan miehiä kun en ollut kiinnostunut seurustelusta, enkä niin yhdenillan jutuistakaan.
iloinen, positiivinen nainen on kenen tahansa mieleen. Tottakai ihastus tapahtuu ulkonäön perusteella, rakkaus onkin jo ihan toinen asia :)
Sama pätee tietysti miehiin, ainahan iloinen ihminen on kivempaa seuraa.