Kellään laskettu raskaus ollutkin huomattavasti pidemmällä kuin oli odotettavissa?
Mulla viikkoja olisi menkkojen mukaan nyt 5+1. Vatsa on kyllä jo selkeästi pyöristynyt, kolmatta odotan. Edelliset kuukautiset olivat jotenkin "oudot". Vuoto alkoi niukkana, mutta muutaman päivän jälkeen jatkui TODELLA runsaana vielä useamman päivä. Kaiken kaikkiaan oli pidempi ja runsaampi vuoto kuin normaalisti. Nyt sitten tein raskaustestin kun olo oli jotenkin turvonnut ja outo, menkat vain päivän myöhässä. Olen tehnyt kaksi testiä varmuuden vuoksi muutaman päivän välein. Raskaana nyt näyttäisin olevan ja oli kyllä JYMY ylläys, mutta ihan onnellinen sellainen. Nyt vaan mietityttää, että olisiko raskaus kuitenkin jo pidemmällä kun vatsan kokoa katsoo... jos edelliset "oudot" kuukautiset olikin kesken mennyt kaksonen??? Onko kellään käynyt näin? Vai onkohan tämä vaan ihan järkyttävää turvotusta...
Kommentit (3)
Esikoista kun odotin,niin menimme np-ultraan ja jännitin niin kovasti,että onko kaikki ok. Hoitajan ilme hieman valahti,kun vauveli saatiin ruutuun ja ensimmäinen ajatukseni oli,että kaikki ei ole kunnossa. Sikiön piti olla siis 12 vkon ikäinen,mutta olikin 16 viikkoa. Viimeiset menkat oli tosiaan oudon niukat.
Miaea
täällä sama kuin edellisellä, np ultrassa viikkoja piti olla 11+5, niin olikin 16+2!! Olihan se jännä fiilis:) mulla edelliset menkat oli kuten ed. vastaajalla! Onnea ap plussasta!!!
Tarkoitin siis tietenkin "kellään raskaus ollutkin pidemmällä..."