Missä olit/mistä kuulit tapaninpäivän tsunami kauheudesta?
Itse luin aamulla tekstitv:stä ja säntäsin isännälle kertomaan hänen vielä nukkuessa lasten kanssa...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt tommoaia yli 20 vuotta vanhoja asioita muistaa?
Ketju on aloitettu alle vuoden päästä tapahtuneesta. Tuolloin ehkä vielä on ollut muistissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin kyllä maallikkonakin että ei ole pikku juttu kyseessä,miten viranomaiset heräsivätkin niin myöhään.
Ihan oikeinhan Suomessa toimittiin
Asuin Yhdysvalloissa ja kuulin puhelimessa vanhemmiltani, koska paikallisilta uutiskanavilta näki uutisia lähinnä oman kaupungin alueelta. Kaikki kansainvälinen uutisointi jäi aina paikallisten murhien, ryöstöjen, tulipalojen sun muiden varjoon.
Mieheni kanssa mökillä. Äitini soitti ja kertoi tapahtuneesta, mutta kertoi myös, ettei mukana ollut yhtään suomalaista. Myöhemmin soitti vielä lapsemme.
Oltiin perheen kanssa lomalla Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt tommoaia yli 20 vuotta vanhoja asioita muistaa?
Tämä. Oleellisempaa olisikin kysyä missä olit kun Elevis kuoli?
Mitä hiton väliä sillä on missä minä tai kukaan muukaan oli?!!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa mökillä. Äitini soitti ja kertoi tapahtuneesta, mutta kertoi myös, ettei mukana ollut yhtään suomalaista. Myöhemmin soitti vielä lapsemme.
Olihan jo samana aamupäivänä tiedossa että mukana on todennäköisesti myös suomalaisia, tästä kerrottiin myös uutisissa. Toki silloin puhuttiin vain todennäköisyydestä, koska ei ollut sen varmempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin kyllä maallikkonakin että ei ole pikku juttu kyseessä,miten viranomaiset heräsivätkin niin myöhään.
Mitä sitten olisi pitänyt tehdä?
Vietettiin joulua miehen, pikkusen vajaa 3v kanssa, itse olin 7kk raskaana. Lähdin käymään kaupassa ja näin lööpit 28.12. iltana. En tiedä missä kuplassa oltiin oltu useampi päivä, kun vissiin ees telkkaria ei oltu avattu kahteen päivään... meillä oli vielä tuttujakin Thaimaassa viettämässä joulua tuolloin. Olivat sisämaassa golf-resortissa eli heihin tuo ei vaikuttanut muuten kuin tietenkin sit kaaoksena siellä lentokentällä kotiin lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vietettiin joulua miehen, pikkusen vajaa 3v kanssa, itse olin 7kk raskaana. Lähdin käymään kaupassa ja näin lööpit 28.12. iltana. En tiedä missä kuplassa oltiin oltu useampi päivä, kun vissiin ees telkkaria ei oltu avattu kahteen päivään... meillä oli vielä tuttujakin Thaimaassa viettämässä joulua tuolloin. Olivat sisämaassa golf-resortissa eli heihin tuo ei vaikuttanut muuten kuin tietenkin sit kaaoksena siellä lentokentällä kotiin lähtiessä.
Ei kai lentokentillä mitään kaaosta ollut? Ruuhkaa, koska paljon matkustajia, mutta ei sen kummempaa kaaosta.
Tsunamikauheus oli kyllä Indonesiassa.
Tuttavaperhe oli Thaimaassa ja he selvisivät
Sairaalassa isoisäni luona. Hän kuoli tsunamia seuraavana päivänä. Siitä syystä muistan ajankohdan tarkkaan.