Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu 2 kk:den ikäisen vauvan äiti palannut työelämään

Vierailija
21.07.2010 |

Kyllä mun tulee surku tuota pienen pientä vauvaa. Äitiään se tarvitsee vielä täyspäiväisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain perheissä saatetaan päätyä tuollaiseen ratkaisuun, ehkäpä äiti tienaa paremmin kuin isä ja on taloudellisesti parempi hänen olla töissä?

Monessa Euroopan maassa äitiysloma on muutenkin noin 3kk että eipä ole musta maailman kamalin asia.

Vierailija
2/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko isä jäisi sen 2kk ikäisen ja silloin 1v7kk ikäisen kanssa kotiin ja minä menisin töihin. Sepä riippuu paljon imetyksestä, jos se tällä kertaa onnistuisi tai ei.

En silti usko, että oikeasti kykenisin lähtemään. En moiti ketään joka lähtee, kunhan vauvalla on turvallinen aikuinen hoitajana (esimerkiksi se isä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttö oli 2,5 kk. Mies oli opiskelija, ei kesätyötä, ei tuloja. Itselläni ammatti ja töitä tiedossa. Ei se mitenkään helppoa ollut, kun imetin vauvaa. Pumppailin maitoa työpaikan vessassa ja päivän päätyttyä kiirellä kotiin.

Olen oppinut siihen että itse on asiansa kyettävä hoitamaan ja ainakin yrittämään. Ei auta seistä tumput suorana, jos niillä tumpuilla voi jotain tehdä.

Vierailija
4/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää ettei tälläistä ratakisua tehdä kevyestä ja asiaa pohtimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi