RASKAANA! Mitäs nyt? Koulukin alkaa..
Pitäis alottaa koulu ens kuussa, ja nyt tuli tällänen yllätys.. Esikoinen on kohta 2v.
Kuinka luulette onnistuvan sellaisen, että kävisin ensimmäisen vuoden, sitten pitäisin välivuoden ja jatkaisin äippäloman jälkeen opintoja?
Kyseistä alaa (lähihoitaja) olen käynyt jo puolitoista vuotta, joten saisinko hyväksiluettua joitakin aineita? Esim. työssäoppimisesta sain hyvän arvosanan, voisiko sen jättää väliin ja panostaa muihin oppiaineisiin, nostella vanhoja numeroita?
Lopetin sillon opiskelut vuonna 2007.
Kommentit (9)
:O
Otit opiskelupaikan vastaan ja ei tullu mieleen kysyä?
Haha
vaikka oltaisiin raskaana. Jollainhan on raskaana olevankin elettävä?!
Kaikki ihmiset ovat naisesta syntyneet. Kunnioittakaa siis odottavia, vai olisittekö halunneet omalle äidillenne halveksuntaa ja ivailua, kun hän teitä odotti!
otin opiskelu paikan vastaan kuukausi sitten, nyt tein pari tuntia sitten testin... Hahaa vaan ittelles!
kuulla tuollaistakin ajattelua! ...välillä pistää vihaksi, aina kun tänne jotain kirjottaa tai lukee muiden juttua, on mukana joku "pelle positiivinen" joka osaa toisia masentaa!
yleensä hyväksilukea. eri asia sitten, jos on ollut vastaavassa työssä aikaisemmin. hyvin onnistuu välivuoden pito, itsellänikin takana :). Jäin tammikuussa pois koulusta ja joulun jälkeen jatkoin opiskeluja aikuisten kanssa, ei tarvinut laittaa lasa hoitoon kun opinnot yleensä iltaisin.
Ite olin jonkin aikaa pois koulusta vauvan synnyttyä. Suorittelin teorioita äippälomalla ja loppujen lopuksi jäin vain puolivuotta opinnoissa jälkeen harjottelujen vuoksi. Luokkakaverit valmistu toukokuussa ja minä valmistun joulukuussa. Ja sairaanhoitaja on tuleva ammattini =)
Kyllä asioilla on aina taipumuksena järjestyä.
Niin ja onnea.
vaikka oltaisiin raskaana. Jollainhan on raskaana olevankin elettävä?!
Kaikki ihmiset ovat naisesta syntyneet. Kunnioittakaa siis odottavia, vai olisittekö halunneet omalle äidillenne halveksuntaa ja ivailua, kun hän teitä odotti!
Aatami syntyi maan tomusta, että lällällää!
Saat suoritettua paljon pois sinä aikana. Sitten ä-loman jälkeen vetäset tarvittavat työharjottelut alta pois ja oot valmis. Ethän sä äitiyslomalla mitenkään kuollu ole, voit aivan hyvin opiskella.
Noista opiskelujärjestelyistä kannattaa neuvotella siellä koulussa. Onneksi olkoon!